کرمان؛

توسعه اقتصادی از درون خانه‌ها آغاز می‌شود

مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان گفت: اگر بخواهیم توسعه اقتصادی را در سطح جامعه احساس کنیم، باید از درون خانه‌ها آغاز کرد.

توسعه اقتصادی از درون خانه‌ها آغاز می‌شود به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان فاطمه‌ السادات حسینی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان ظهر امروز در آیین افتتاحیه مرکز فنی و حرفه‌ای ده‌زیار به‌عنوان روستای شماره یک پایلوت اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار داشت: مردم روستای ده‌زیار کرمان مشارکت بالایی در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارند.

وی با بیان اینکه همه اراده‌ها بر ایجاد توسعه و اشتغال پایدار در روستای ده‌زیار است، عنوان کرد: اگر بخواهیم توسعه اقتصادی را در خانواده‌ها و سطح جامعه احساس کنیم، باید از درون خانه‌ها آغاز کرد و برای این کار نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان ادامه داد: نگاه مردم به کار و کارآفرینی باید اعتقادی شود، همان‌طور‌که دیدگاه مقام معظم رهبری چنین است.

وی کسب مهارت و حرفه‌آموزی را توسط فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مورد تاکید قرار داد و گفت: استعدادهای بسیار خوبی در روستاها وجود دارد که باید از آنها بهترین و بیشترین استفاده را برد.

حسینی با اشاره به آسیب‌های‌اجتماعی و اهمیت مراقبت همه آحاد جامعه نسبت به این مسئله عنوان کرد: برای رفع مشکل بیکاری از جامعه، همه باید کمک کنند، ظرفیت‌های مردمی در راستای توسعه اقتصادی روستا باید به کار گرفته شوند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار