کرمان؛

محفل انس با قرآن کریم در کهنوج برگزار می‌شود

رئیس سازمان تبلیغات کهنوج گفت: محفل انس با قرآن کریم ۱۴ بهمن ماه با حضور قاری بین‌المللی برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن کریم در کهنوج برگزار می‌شود به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حجت الاسلام روح الله احمدی نیک پیش رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهنوج گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب فرهنگی در جهان است که به دنبال تحقق عدالت و برابری در میان اقشار مختلف جامعه است.

 وی خاطرنشان کرد: آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قطعا به مذاق دشمنان اسلام خوش نیامده است لذا آنان با تمام توان خود به دنبال ضربه به کشور ایران هستند.

نیک پیش با اشاره به اینکه همه افرادی که در جامعه اسلامی ایران زندگی می کنند، نسبت به ارزش ها و آرمان های نظام وظایفی دارند، خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر یکی از مهمترین برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است لذا دغدغه مندان عرصه فرهنگ باید از این فرصت استفاده کرده و اهداف نظام را در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه کنند.

 وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی کهنوج نیز به نوبت خود برنامه های مختلف فرهنگی را در دهه مبارک فجر برگزار می کند و امیدوار هستیم بتوانیم در این مسیر قدم مثبتی برداریم.

  احمدی نیک پیش نیک  تصریح کرد: از دیگر برنامه های این سازمان در ایام الله دهه مبارک فجر می توان به برگزاری برنامه های فرهنگی در مدارس، غبار روبی قبور شهدا، شهدای گمنام و دیدار با خانواده های شهدا اشاره کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.