پیام تسلیت مسئولین استان کرمان به مناسبت شهادت رئیس جمهور

 به مناسبت شهادت غمبار رئیس‌جمهور محبوب ایران اسلامی و جمعی از همراهانشان مسئولین استان کرمان پیام تسلیت صادر کردند.

 به مناسبت شهادت غمبار رئیس‌جمهور محبوب ایران اسلامی و جمعی از همراهانشان مسئولین استان کرمان پیام تسلیت صادر کردند. متن این پیام ها به شرح ذیل است:

️پیام تسلیت مشترک نماینده‌ولی فقیه در استان و استاندار کرمان در پی شهادت  آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی :


در پی شهادت "آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی" و همراهان در سانحه هوایی حین خدمت، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان پیام مشترکی صادر کردند. 

 متن پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی و دکتر محمدمهدی فداکار به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
شهادت فخر اولیاء بوده است و فخر ما (امام روح‌الله الموسوی‌الخمینی)

 عروج ناباورانه‌ی شهید جمهور، حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، غمی ستبر و داغی عظیم بر سینه‌ی ما نشانده است. اکنون او در سایه‌سار محبت خاص پروردگار و در ردای نفیس شهادت آرمیده و آن‌چه از نام و نشانش در یاد اهل ایران و جهان به یادگار مانده، همه خدمت است و خلوص و صداقت؛ وجود او، همواره در حال جهاد بود و یاری مظلومین و صدایش، منادی حق‌خواهی مستضعفین بود و خوفِ مستکبرین. 

شهید رئیسی، یار دیرین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که مانند آن شهید سعید، همواره آرزوی وصال داشت و تقدیر خدای متعال این بود تا در روز میلاد حضرت شمس‌الشموس علی‌ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام که سال‌ها مدال خادمی آن امام همام را به سینه داشت، هم‌پای ملائک شود و در مسیر وصول الی‌الحق غریبانه بسوزد و عاشقانه به قافله‌ی شهدا بپیوندد. 

اینجانبان، شهادت جان‌سوز ریاست جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، وزیر شهید امور خارجه جناب آقای دکتر حسین امیرعبدالهیان که به حق در پیشانی نبرد‌های بین‌الملل جمهوری اسلامی در مقابل مستکبرین بود و حامی همیشگی محور مقاومت، حضرت آیت‌الله آل‌هاشم، نماینده معزز ولی فقیه در آذربایجان شرقی و شهید دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی وهمراهان شهیدشان را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و مقام عظمای ولایت و رهبری و مردم شریف و مبارز ایران اسلامی و کلیه آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض نموده و با آرزوی طول عمر و سلامتِ وجود نازنین حضرت امام خامنه‌ای، برای آن عزیزان به معراج رفته مغفرت مسئلت می‌نماییم.

 پیام تسلیت فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان

 انالله و انا الیه راجعون

در سالروز میلاد مسعود حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) روح بلند خادم ملت ایران، خادم‌الرضا حضرت آیت‌الله رئیسی یار دیرین حاج قاسم سلیمانی، رئیس جمهور مردمی و محبوب آسمانی شد.

حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه، موجب اندوه و تأثر فراوان شد.

سپاه ثارالله استان کرمان با نهایتِ تأثر و تأسف شهادتِ شهیدِ خدمت رئیس محترم جمهور آیت الله ابراهیم رئیسی را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و عموم مردمِ شریفِ ایران تسلیت عرض می‌نمایند.

رئیس جمهور پرتلاش و خستگی‌ناپذیر مردم ایران که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد. 

همچنین فقدان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز آیت الله آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه جناب آقای امیرعبدالهیان، استاندار محترم و هیئت همراه بر این حزنُ و اندوه افزود، که جا دارد به مردم غیور و قهرمانِ استان آذربایجان شرقی، خانواده محترم سوگواران و عمومِ هموطنان تسلیت و تعزیت داشته و از خداوندِ متعال صبری عظیم و جزیل برای بازماندگان آرزو می‌نماییم. 

بی شک با فقدان این خادم ملت در اراده مردم شریف ایران اسلامی خللی ایجاد نخواهد شد و در رسیدن به قله های تعالی و پیشرفت مصمم تر از قبل گام بر خواهند داشت.

سرتیپ دوم پاسدار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان 

علی عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان کرمان در پی شهادت رئیس جمهور

فرمانده انتظامی استان کرمان، در پیامی شهادت خادمان ایران و اسلام، رئیس محترم جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«ولاتَحسَبَنَ الذیَّنَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ اَمواتا بَل اَحیاء عِندَ رَبِّهِم یُرزِقوُن»

بار دیگر عطر شهادت، با آسمانی شدن آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران، فرزند و خادم ملت و خادم الرضا، همچنین جمعی از همراهانش، فضای کشور را فرا گرفت و رهبر و ملت بزرگوار ایران و دوستداران انقلاب اسلامی را در غم و اندوه فقدان جانکاهشان به سوگ نشاند.

 آیت الله رئیسی، اندیشمندی مبارز و سرباز خستگی ناپذیر ولایت در میدان خدمت، عالمی مخلص، متواضع، ساده زیست و الگوی تمام عیار در اوج مقام و مسئولیت بود و بدون شک شعاع درخشش، شکوه و عظمت این شهدای والامقام برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل‌های آینده ایران عزیز خواهد بود.

اینجانب شهادت شهیدان را محضر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و مردم غیور و قهرمان استان آذربایجان شرقی و به خصوص خانواده معزز این شهیدان و ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال، رحمت و رضوان الهی و حشر با سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)   را برای این شهیدان مسئلت دارم.

 فرمانده انتظامی استان کرمان

سرتیپ دوم ستاد ناصر فرشید

 پیام تسلیت  امام جمعه و فرماندار شهرستان انار:

خبر غمبار شهادت سید محرومان رئیس جمهور مردمی ایران حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان عزیز ایشان پس از ساعت‌ها چشم انتظاری، موجی از اندوه و حزن ملی را در دل ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های جهان، پدید آورد. 

شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در زمره مسئولان تراز انقلاب اسلامی بود که عدالتخواه، فساد ستیز، ساده زیست، خستگی ناپذیر، دغدغه‌مند رفع مشکلات محرومان، حضور بی بی تکلف و صمیمی در بین مردم، تمکین در برابر قانون و اطاعت عملی از ولی امر از بارزترین ویژگی‌های این عالم خدمتگزار و مدیر عالی رتبه و کم نظیر نظام اسلامی بود.

در این سانحه، همچنین داغدار وزیر انقلابی و سردار عرصه دیپلماسی، حامی و پارکاب جبهه مقاومت و آرمان فلسطین دکتر حسین امیرعبداللهیان عزیز هستیم.

همچنین در این واقعه غمگین روحانی برجسته و بزرگوار و امام جمعه محبوب و مردمی حضرت آیت الله آل هاشم عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز به آرزوی خود رسید و به کاروان شهدای محراب این استان پیوست.

همچنین شهادت استاندار مردمی و جهادی، جناب آقای دکتر مالک رحمتی و سایر همراهان عزیز داغ این حادثه را سنگین‌تر می‌کند.

ضمن تسلیت به حضرت ولی عصر عج و نائب بر حقش رهبر حکیم و عالی قدر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و مردم عزیز ان شاء الله ملت بزرگ ایران مانند همیشه با حضور آگاهانه و پرشور در مراسمات تشییع پیکر‌های پاک خدمتگزاران شهید جلوه‌های ماندگاری را به نمایش خواهند گذاشت.

پیام‌ تسلیت فرماندار رفسنجان در پی شهادت رئیس ‌جمهور :

در پی شهادت خادم جمهور، فرماندار رفسنجان با صدور پیامی شهادت رئیس دولت سیزدهم را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:
            بسم الله الرحمن الرحیم 

 «حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد.

صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی او در تمام این ادوار بود. ارتقاء مسئولیت های رسمی، هیچ گاه باعث دگرگونی روحیات این روحانی خدمتگزار نشد.

ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب اسلامی و بازماندگان و طلب صبر برای آنها، حشر این شهیدان با اولیاء الهی را از خداوند خواستارم.

بدون شک، وجود آرامش‌بخش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست.

 جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی رو به رو بوده است و از تمام آنها با سلامت عبور کرده است. 

همانگونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد. ان شاءالله

رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در پی شهادت حضرت آیت الله رییسی، رئیس جمهور و هیات همراه پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

 متن پیام بدین شرح است:

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان، خادم الرضا علیه‌السلام و خادم مردم ایران و همراهان وی در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد؛ همان‌طور که سردار دل‌ها فرموده بودند کسانی شهید می‌شوند که شهید زندگی کرده باشند و لیاقت رئیس جمهور محترم و وزیر امور خارجه محترم و همراهانشان شهادت بود چرا که زیست آنها نیز پاک و شهیدگونه بود.

بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد. در این راستا مداومت و استقامت سید بزرگوار در تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی و الهام‌بخش همه مسئولان و متولیان کشور هست و خواهد بود.

به یقین آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور شهید کشورمان، نمونه‌ای ارزشمند و بزرگ برای همه ملت ایران به ویژه جوانان و دانشجویان بود که در مسیر خدمت به مردم جان خود را تقدیم انقلاب، مردم و رهبر عزیزمان کرد، حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آنها، ساده‌زیستی، مواضع انقلابی، روحیه جهادی و بکارگیری جوانان در رده‌های گوناگون مدیریتی از اقدامات تحسین برانگیز این شهید والامقام بود.اینجانبان با قلبی آکنده از غم، شهادت جانسوز حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ساعی و همراهان‌شان حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان را به حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران مردم، شهرستان زرند و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده و برای شهدای از جان گذشته علو درجات الهی را مسئلت می‌نماییم.  قطعا راه این عزیزان ادامه خواهد داشت وهمانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند هیچ خللی در کشور ایجاد نخواهد شد و برنامه‌های رئیس محترم جمهور شهید به نتیجه خواهد رسید و دشمنان ایران اسلامی مأیوس‌تر از همیشه خواهند شد.  روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

پیام فرماندار زرند در پی شهادت رئیس جمهور مردمی حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی
بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون
خبر شهادت خادم الرضا، خادم ملت ایران، حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران دل های مسلمانان و آزادگان جهان را جریحه دار کرد، شخصیتی بزرگ که تا آخرین لحظات عمر با برکت خویش را در راه خدمت به مردم سپری نمود و لحظه ای در این راه دریغ نکرد.ایشان فردی خستگی ناپذیر و خادم ملت بود با جان و دل در راه توسعه ، پیشرفت و رفع مشکلات مردم گام برداشته و همواره بر سر عهد و پیمان خود ایستاد و سرانجام در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح بلند خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب آسمانی شد.

اینجانب شهادت جانسوز رییس جمهور محبوب و خدوم ایران حضرت آیت الله رییسی و همراهان ایشان را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور شهرستان زرند تسلیت عرض می‌نمایم و اعلام میدارم به عنوان یک سرباز در این دولت مردمی راه سید الشهدای خدمت و سید مظلومان را ادامه خواهم داد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار