کرمان؛

مسابقات حفظ قرآن ناجا در کرمان

فرمانده انتظامی استان گفت: جامعه كنونی نياز مبرمی به فهم معارف قرانی دارد و ضروری است دروس حيات بخش آن در زندگی جامعه بشری محقق شود.

مسابقات حفظ قران ناجا به میزبانی کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ٬سرداررضا بنی اسدی فردر مراسم افتتاحيه مسابقات حفظ قرآن كاركنان پليس استان و خانواده آنان گفت:نظام ما نظامی اسلامی است و برای اعتلای اين نظام مقدس،شهدای گرانقدری تقديم انقلاب اسلامی شده است.

وی افزود:بنا به فرمايش مقام معظم رهبرب مدظله العالی،جامعه كنونی نياز مبرمی به فهم معارف اسلامی دارد و ضروری است دروس حيات بخش آن در زندگي جامعه بشری محقق شود.

اين مقام انتظامی حركات انقلابی مردم كشورهای اسلامی در دهه ی اخير را نتيجه پرتو افكنی معارف قرآنی دانست و خاطر نشان کرد:امروزه دنيای اسلام به گسترش دروس شناختی قران نياز دارد و انس با قرآن به همراه تدبر در آن به بيداری ملت ها كمك شايان توجهی خواهد كرد.

وی تصریح کرد:قران كريم برترين هديه خداوند متعال به بشر است كه بهره گيری از بركات معنوی آن علاوه بر پاداش و سعادت اخروی منجر به رهايی از عذاب الهی خواهد شد و تلاوت پيوسته آن زمينه هدايت و تعالی افراد را به وجود خواهد آورد.
فرمانده انتظامي استان در پايان گفت:اميدواريم خداوند توفيق عمل به آيات و درك مفاهيم قران را به ما عنايت كند .
وب حضورحافظان و قاريان در مجموعه نيروي انتظامي و برگزاري مسابقات اين چنيني را به نوعي موجب تحقق امر به معروف و نهي از منكر دانست.
مسابقات حفظ قران كريم به مدت 14 روز در استان كرمان برگزار خواهد شد.
برچسب ها: قرآن ، ناجا ، تلاوت ، کرمان ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار