دستگیری باند اغفال مردان در فضای مجازی

اعضای یک باند در فضای مجازی با معرفی خود به نام های زنانه، مردان را اغفال و از آنها اخاذی، سوء استفاده و سرقت مسلحانه می کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ ماشاالله ملایی فرمانده انتظامی جیرفت گفت: فردی چند روز پیش در تماس تلفنی با 110فرماندهی انتظامی جیرفت از اخاذی و سرقت مسلحانه در یکی از روستاهای جیرفت خبر داد.

سرهنگ ماشاالله ملایی افزود: با حضور ماموران در محل کار تحقیقات اولیه صورت گرفت تا اینکه ماموران به سرنخ هایی از این موضوع پی بردند.


وی گفت: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد فرد شاکی در فضای مجازی با برنامه ریزی از پیش طراحی شده ضمن برقراری ارتباط با یک خانم در فضای مجازی به سمت جیرفت هدایت می شود که در محل قرار با 4نفر رو به رو می شود که پس از انتقال وی به یک مخفیگاه در شهرستان های همجوار از وی طلب مبالغی می کنند.


فرمانده انتظامی جیرفت بیان کرد: یک نفر از این تیم با صدای زنانه و رد و بدل کردن عکس نظر مرد مورد اخاذی را جلب می کند که وی هم با این ترفند در دام این شیادان قرار می گیرد.


وی گفت: بعد از گروگانگیری به شاکی متعرض و از وی پول اخاذی می کنند و با پول کارت به کارت شده در یکی از شهرستان های جنوبی مواد مخدر را خریداری و فرد مورد اخاذی را نیمه شب 25 دی ماه در منطقه رها می کنند .


ملایی افزود: ماموران پلیس جیرفت با انجام فعالیت های اطلاعاتی به مخفیگاه متهم برای بازداشت با حکم قضایی وارد شدند که با تیراندازی شرور مسلح به سمت ماموران انتظامی، ماموران هم به سمت وی تیراندازی کردند و در این درگیری شرور مسلح به هلاکت رسید.


فرمانده انتظامی جیرفت گفت: این شرور مسلح سابقه تیراندازی، اخلال در نظم و مشارکت در قتل را در پرونده داشته است که با توجه به این سوابق محکوم به 10 سال حبس بوده و در مدت حبس خود به بهانه مرخصی متواری می شود.


ملایی با تشکر از مجموعه دستگاه قضایی جیرفت برای اقدام سریع در این پرونده و کمک به نیروهای پلیس گفت: سه نفر دیگر هم از اعضای این باند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.


فرمانده انتظامی جیرفت ضمن اعلام متلاشی شدن این باند در فضای مجازی و بیرون از فضا گفت: اعضای این باند در فضای مجازی با معرفی خود به نام های زنانه، مردان را اغفال و از آنها اخاذی و سوء استفاده می کردند که با اقدام سریع پلیس جیرفت دستگیر ،حذف و متلاشی شدند.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار