کرمان؛

وزیر کشور سخنران مراسم 12 بهمن در کرمان

مراسم 12 بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهن ساعت 9:30 صبح و با سخنرانی وزیر کشور در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تبیین برنامه های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمان، گفت: انقلاب اسلامی ایران با وحدت کلمه، اتکای به خدا و رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و بر پایه ارزش های اسلامی، کمالات انسانی همچون عدالت خواهی، حق طلبی و آزادی خواهی به پیروزی رسید.

مهدی صدفی با تاکید براینکه در برنامه ریزی های دهه فجر امسال، باید بازخوانی ارزش های اسلامی و نظام مدنظر قرار گیرد، افزود: جشن های انقلاب اسلامی باید با محتوا و تاثیرگذاری با وحدت کلمه و وفاق ملی برگزار شود.

وی از تشکیل ستاد دهه فجر استان کرمان طی سه ماه گذشته با 24 کمیته تخصصی خبر داد و یادآورشد: مردم صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که در پاسداشت آن باید حضور گسترده داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان یکی از وظایف روابط عمومی ها را مقابله با ترفندهای دشمنان عنوان کرد و گفت: دنیای استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی در صدد هستند با توطئه، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نظامی ناکارآمد جلوه داده و اقتدار و پیشرفت های نظام را در همه حوزه ها به چالش بکشند.

صدفی بر مردمی بودن برنامه های دهه فجر تاکید کرد و افزود: بهره مندی از شعار سال به نام (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) بعنوان موضوع و گفتمان ملی باید در سخنرانی ها مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی ها باید متناسب با ایام هفته صورت پذیرد، یادآورشد: جشن های انقلاب با میلاد با سعادت حضرت زینب(س) مصادف شده است که باید در جهت شادابی و نشاط اقدام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان یکی از راهکارهای تحقق شعار سال را پرهیز از اسراف و مصارف غیرضروری دانست و خاطرنشان کرد: مراسم 12 بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهن ساعت 9:30 صبح و با سخنرانی وزیر کشور در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار می شود.

صدفی تصریح کرد: راهپیمائی 22 بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران روز جمعه از مسیر چهارراه طالقانی تا میدان عاشورا و با سخنرانی حجت الاسلام تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برگزار و سپس نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار