با حضور مدیر کل فرهنگی وزارت ورزش انجام شد:

آیین آزادسازی ۶ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان

مراسم آزادسازی ۶ زندانی جرائم غیر عمد با اعتیار ۷۵۰ میلیون ریال از محل کمک‌های جامعه ورزش کرمان با حضور مدیر کل فرهنگی وزارت ورزش برگزار شد.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه مراسم آزادسازی ۶ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد زندان مرکزی کرمان که به همت نیکوکاران جامعه ورزش استان کرمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان انجام شد، ضمن قدردانی از حضار شرکت کننده در مراسم، حضور مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان را خیرمقدم گفت و بیان داشت: از بدو حضور حجت الاسلام والمسلمین احدی در مجموعه وزارت ورزش و دفتر فرهنگی، بانی اقدامات اثرگذاری بوده ایم که ان شاءالله در آینده نتیجه این اقدامات بتواند جایگاه مسائل فرهنگی و ارزشی را در مجموعه ورزش ارتقاء دهد.

وی ضمن گرامیداشت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، ولادت حضرت امام رضا (ع) را نیز پیشاپیش تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد، در پناه برکات معصمومین، خیر و برکت در زندگی همه جاری باشد و این نیّات خیرخواهانه و این تلاش‌های صادقانه، چه در میادین ورزشی و چه نیات خیر که باعث انجام اقدامات اثرگذار می‌شود، صدقه سلامتی خود و خانواده‌ها باشد.

پاریزی افزود: دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان طرحی را با عنوان نجوا (نیکوکاری جامعه ورزش ایران) راه اندازی کرده که این طرح اهداف کلی دارد و محرومیت زدایی در مناطق کمتر برخودار یکی از این اهداف است.

وی تصریح کرد: اقدامات خیرخواهانه‌ای که از سوی جامعه ورزش و قهرمانان ورزشی و مدال آوران در سطح کشور انجام می‌شود، تأثیرش کاملاً مشهود و ملموس است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: امروز نیز به همت جامعه ورزش و هیئت‌های ورزشی شاهد بازگشت ۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش گرم خانواده هایشان هستیم.

پاریزی افزود: به نظر من از طریق ظرفیت‌های ورزش در استان کرمان با توجه به اینکه ورزشکاران، قهرمانان و بنگاه‌های اقتصادی زیادی داریم، به راحتی می‌توان کمک کرد تا این اتفاق نیک رقم بخورد و افرادی که از نظر مالی گرفتار هستند، به آغوش خانواده هایشان برگردند.

وی ابراز امیدواری کرد، جامعه ورزش در کنار سایر اقشار جامعه بتواند نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کند.

پاریزی از حضور قهرمانان حاضر در این آیین، چون حسین اسلامی، پیمان نصیری، بتول خلیل‌زاده و فاطمه عباسی تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: پارسال با حضور بتول خلیل‌زاده و فاطمه عباسی در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو در قالب تیم ملی والیبال نشسته نایب قهرمان آسیا شدیم.

وی تصریح کرد: حسین اسلامی رکابزن ورزشکار ما هستند که سهمیه حضور در رقابت‌های المپیک را داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: پیمان نصیری نیز از قهرمانان ورزشی ما هستند که چند روز پیش در یک اقدام ارزشمند، بهترین مدال دوران قهرمانی خود را به سردار حاجی زاده که قهرمان ملی این روز‌های مردم کشورمان هست و اقدامشان در قالب عملیات وعده صادق موجب غرور همه هموطنانمان در سراسر کشور شد، اهدا کردند.

پاریزی با اشاره به این اقدام ارزشمند در آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد، ابراز امیدواری کرد، این قهرمانی‌ها در کنار اقدامات فرهنگی این چنینی بتواند تأثیر خود را در حوزه ورزش و اقدامات فرهنگی تأثیرگذار حوزه ورزش بروز بدهد و ورزشکاران به عنوان سفیران فرهنگی بتواننددر این بخش کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.