مدیران باید به وصیت نامه امام خمینی(ره) اهمیت دهند

امام جمعه موقت کرمان گفت: وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) مهمترین سند مکتوب انقلاب اسلامی است.

مدیران باید به وصیتنامه امام خمینی(ره) اهمیت دهندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه موقت کرمان ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مصلای امام علی(ع) اظهار داشت: دنیا زمینه‌ساز آخرت است، بنابراین هر کاری که به درد دنیای آخرت می‌خورد را باید انجام دهید.

وی با اشاره به روایات بیان داشت: انسان‌ها در دنیا صید هستند و مرگ صیاد آنهاست و مرگ، صیادی است که صید خود را به‌طور حتم شکار می‌کند.

امام جمعه موقت کرمان با تسلیت شهادت آتش‌نشانان حادثه پلاسکو ادامه داد: آتش‌نشانان حادثه پلاسکو جان خود را برای نجات مردم از دست دادند و بر اساس روایت افرادی که جان خود را برای نجات مردم از سیل و آتش از دست دهند، جای آن ها در بهشت است.

صباحی ابراز داشت: باید حقیقت دنیا، مرگ و آخرت را برای فرزندان خود توضیح دهیم تا عاقبت‌بخیر شوند.

وی اضافه کرد: در آستانه دهه مبارک فجر و سالگرد انقلاب اسلامی و سالگرد بازگشت شکوهمند امام خمینی(ره) به کشور قرار داریم.

امام جمعه موقت کرمان افزود: حوادث انقلاب اسلامی کم‌کم جنبه تاریخی به خود می‌گیرد زیرا بخش زیادی از افرادی که انقلاب را دیدند از دنیا رفته‌اند و یا شهید شده‌اند و بیشتر مردم نیز در آن دوران کم سن و سال بودند و یا هنوز به دنیا نیامده بودند.

صباحی اظهار داشت: وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) مهمترین سند مکتوب انقلاب اسلامی است و همه بزرگان ازجمله رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مطالعه این سند تاکید دارند و رهبری می‌فرمایند «وصیتنامه امام راحل باید به مطالبه عمومی تبدیل شود».

وی عنوان کرد: وصیت نامه امام خمینی(ره) برداشت آزادی از نهج‌البلاغه است و مباحث اعتقادی، اخلاقی، جنگ و صلح، اداره مملکت و قضاوت را شامل می‌شود بنابراین مدیران باید به این وصیت نامه اهمیت دهند و به آن عمل کنند.

امام جمعه موقت کرمان افزود: در بین روحانیت باید وحدت وجود داشته باشد زیرا امام معتقد بود اگر در بین روحانیت تفرقه وجود داشته باشد، کیان نظام به هم می‌ریزد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار