کرمان؛

آشنا کردن دانش آموزان با اهداف انقلاب اسلامی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان گفت: دهه مبارک فجر، فرصت بسیار مناسبی برای آشنا کردن دانش آموزان با اهداف انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ احمد رحیمی در نشست برنامه ریزی مدون و متقن برای برگزاری جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر امسال تاکید کرد.

وی با اشاره به این نکته که امروز جمهوری اسلامی ایران دارای اقتدار مثال زدنی است، افزود: عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) است و باید از دستاوردهای این انقلاب محافظت کرد.

رحیمی تصریح کرد: گراميداشت دهه‌ی فجر، پاسداشت ارزش ها و اعتقادات اسلامی است و ما بايد دستاوردهاي انقلاب اسلامی را به نسل امروز بشناسانيم.

وی خاطرنشان کرد: در جهت تعمیق باورها، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و اندیشه های والای امام خمینی (ره) و رهبری، امسال نیز برنامه های دهه ی فجر با شکوه هرچه تمام تر در سطح مدارس اجرا می شود.

رحیمی نواختن زنگ انقلاب در مدارس، عطرافشاني گلزار مطهر شهدا، ديدار با خانواده هاي معظم شهدا و ایثارگران، اجرای مسابقه کتابخوانی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان و برگزاري جشنواره بازیهای بومی و محلی در محل کمپ کویری از جمله برنامه های کمیته‌ی فرهنگیان و دانش آموزی در ایام دهه‌ی مبارک فجر است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار