کرمان؛

فعال شدن کمیته مساجد دهه فجر استان

کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان کرمان بیش از 20 برنامه ویژه در ایام الله دهه فجر برگزار می کند.

فعال شدن کمیته مساجد دهه فجر استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرگاران جوان از کرمان محمد ابدالی تکلو، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، در نشست خبری اعلام برنامه های کمیته مساجد ستاددهه فجر با اعلام اینکه

نقش مساجد در زمینه فرهنگ باید محوری باشد؛گفت: همین امرباعث پیروزی انقلاب در سال 57 بود و بعد از آن هم نقش مسجد در دوران دفاع مقدس بود.


وی افزود: جشن های دهه فجر هم باید مردمی برگزار شود و کمیته مساجد در این زمینه نقش مهمی داردو در حال حاضر، مساجد آن نقش محوری دوره انقلاب را همه جا ندارند و این، در برنامه های فرهنگی کاملا'' محسوس است.


ابدالی تکلو با اشاره به اینکه کمیته مساجد برنامه های مختلفی در دهه فجر دارد خاطرنشان کرد: تاکنون سه جلسه برنامه ریزی و هماهنگی با اعضا و یک جلسه هم با مدیران و کانون ها و ائمه جماعات برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه مساجد در آستانه برگزاری جشن های انقلاب، اجرای طرح «۱۰ شب ۱۰ مسجد» با برنامه های خاص فرهنگی، پخش سوره فجر از مأذنه های مساجد، نشست های نقش زن و خانواده در آیینه انقلاب، نشست انقلاب اسلامی از برنامه های ما هست گفت: از برنامه های دیگر منزلت زن و تحکیم خانواده، برنامه ریزی در خصوص حضور منسجم اعضای کانون های مساجد در 12 بهمن، دو نمازجمعه ی این ایام و راهپیمایی 22 بهمن پیش بینی شده است.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان از افتتاح دو کانون فرهنگی هنری جوادالائمه شهرک سعیدی و مهدی موعود در شهرک صنعتی و در مناطق حاشیه شهر، برگزاری نشست های بصیرتی، نمایشگاه های مختلف، شب خاطره با استفاده از ظرفیت پیشکسوتان انقلاب،چاپ بروشور با محوریت کانون های مساجد، دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه ها خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار