کرمان؛

10هزار دقیقه برنامه صدا و سیمای کرمان در دهه فجر

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان از پیش‌بینی حدود 10 هزار دقیقه برنامه برای ایام‌الله دهه فجر در صدا و سیمای استان کرمان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ احمد علیرمضانی صبح امروز در آیین افتتاح رادیو نما در محل سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: رسانه‌ها در یک خط مبارزه هستند و فرقی بین صدا و سیما و سایر رسانه‌ها نمی‌گذاریم.

وی افزود: جمهوری اسلامی و افرادی که بر اساس تفکر جمهوری اسلامی در جهان مبارزه می‌کنند، سردمدار جبهه حق هستند و آمریکا، صهیونیست و استعمارگران سردمداران جبهه باطل به شمار می‌روند.

علیرمضانی خطر نشان کرد: رسانه‌ها زبان و بیان تفکر حق هستند، عده و عُده ما زیاد نیست و ما به عنوان سخنگویان جبهه حق، جبهه مقاومت و جبهه جمهوری اسلامی در برابر شمار زیاد رسانه‌های جبهه باطل هستیم.

وی تصریح کرد: رسانه‌های همسو با انقلاب اسلامی همه نقشه‌های دشمنان در فتنه 88 را خنثی کردند و حدود 75 درصد مردم می‌گویند، اخبار مورد اعتماد را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی می‌گیریم و این برای نظام موجب افتخار است که با وجود تعدد و تکثر و امکانات مادی رسانه‌های استعمار باز هم مردم به صدا و سیما اعتماد می کنند.

علیرمضانی با اشاره به اینکه مخاطبان رادیو کرمان حدود پنج درصد از میانگین کشوری بالاتر هستند، خاطرنشان کرد: استفاده از رادیو بدون تصویر برای مردم خوشایند نبود، بنابراین رادیو نما راه‌اندازی شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان بیان داشت: استان کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است و امیدواریم بتوانیم وظیفه خود در این بخش را انجام دهیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.