دستگیری شرور خیابان انقلاب

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که در خیابان انقلاب با استفاده از قمه شهروندی را مجروح کرده بود، خبر داد.

سرهنگ سعید راستی اظهار داشت: هفتم ادیبهشت ماه، جراحت شهروندی در پی درگیری یک اراذل و اوباش در محدوده خیابان "انقلاب" تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متهم با استفاده از سلاح سرد قمه قدرت نمایی و پس از جراحت شهروند از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اشاره کرد و ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در محدوده میدان نیلوفر تهران دستگیر و به پایگاه سوم این این پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی به معرفی متهم به مراجع قضائی اشاره کرد و در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
وقتی گرونی میشه مسولین هم بیخیالند جرم وجنایت وفساد .دزدی وتبهکاری و اراذل اوباش هم زیاد میشه دولت برای بهبود وضع اقتصادی خانواده ها باید کاری کند تا اوضاع اقتصادی درست نشه آش همین آشه و کاسه همون کاسه یاحق بهوش باشید لطفاً مسولین محترم.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۸:۴۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
عزیز من کوتاهی از دستگاه قضاییه اگه اینارو اعدام کنن دیگه کسی نمیتونه نطق بکشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
شرور = بی پروا و زورگیر
آخرین اخبار