آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از سراسر کشور، تردد در اکثر جاده‌های کشور روان است و تنها شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده ناصر آباد حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و در آزادراه کرج – قزوین محدوده‌های مهرویلا و کمال شهر هستیم. همچنین در محور شهریار – تهران محدوده میدان معادن نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور ادامه داد: تنها در برخی از محور‌های استان البرز بارش پراکنده باران اعلام شده است.

وی به رانندگان هشدار داد که در روز‌های بارانی، رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی بسیار حائز اهمیت است. 

شیرانی با اشاره به مسدودیت محور‌های شریانی نیز گفت: محور اراک – بروجرد در حال حاضر مسدود است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار