موضوع حصارکشی شهرداری در مجاورت بوستان شهدای ارتش چیست؟

شهرداری منطقه ۷ تهران در اطلاعیه‌ای با تایید حصارکشی بخشی از بوستان شهدای ارتش در خیابان خواجه نصیر اعلام کرد: قرار است با توجه به تراکم جمعیت در مجاورت این بوستان یک سوله مدیریت بحران ساخته شود.

شهرداری منطقه هفت تهران، در این اطلاعیه آمده است: اخیرا خبری به همراه تصاویر ابتدا در شبکه‌های مجازی و سپس در برخی پایگاه‌های خبری منتشر شد که نشان می‌داد بخشی از بوستان شهدای ارتش در خیابان خواجه نصیر ناحیه ۲ منطقه ۷ حصارکشی شده است.

با توجه به حساسیت‌هایچی اخیر پیرامون بوستان‌های شهر تهران و ضرورت حفظ فضای سبز کشور که امری مبارک محسوب می‌شود و شهرداری تهران تمام قد از آن استقبال می‌کند، لازم است به اطلاع شهروندان عزیز تهرانی برسانیم که زمین بوستان شهدای ارتش که در گذشته ملک (خیاطخانه) نام داشت و یک زمین خالی از املاک ارتش بود که در راستای گسترش فضای سبز منطقه ۷ در محله خواجه نصیر توسط شهرداری تملک شده و به بوستان تبدیل شده و بخشی از زمین تملک شده که در آن هیچ درخت و فضای سبزی کاشته نشده بود.

برای حفظ و نگهداشت فضای سبز این بوستان و نیز سایر فضا‌های سبز منطقه یک مخزن آب هم در همین بوستان ساخته شده و حالا قضاوت با شهروندان است که آیا با این همه تلاش و کوشش می‌شود تصور کرد که مدیران شهری به دنبال تخریب فضای سبز و یا کاهش آن باشند؟

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به اطلاع شهروندان عزیز تهرانی می‌رساند که موضوع حصارکشی در این بوستان صحت دارد، اما در مجاورت بوستان و قرار نیست در محدوده این بوستان ساخت و سازی صورت گیرد.

همچنین با توجه به تراکم بالای جمعیت در محدوده محله خواجه نصیر و وجود بافت فرسوده در آن، شهرداری منطقه هفت تصمیم دارد در مجاورت این بوستان یک سوله مدیریت بحران بسازد و زمین آن هم طبق توضیحاتی که در ابتدای مطلب ارائه شد، خارج از محوطه بوستان قرار داشته و توسط شهرداری تملک شده است و با توجه به ضرورت حفظ جان مردم در شرایط بحرانی، ساخت یک سوله مدیریت بحران در این منطقه یک ضرورت است.

با توجه به این که این زمین در مجاورت بوستان ارتش قرار دارد و به دلیل لزوم ساخت یک محوطه کارگاهی، شهرداری منطقه ۷ مجبور شده در جهت تجهیز کارگاه و ایمنی شهروندان این محله این زمین را حصارکشی کرده تا این پروژه مهم به پایان برسد.

منبع: ایرنا

برچسب ها: شهرداری تهران ، درخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
باز به بهونه ای می خوان زمین بالا بکشن به نفع خودشون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
شهرداری = هیولای پارک خوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
شهرداری = دشمن درختای مرکز شهر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
شهرداری اینهمه ساختمون تو سطح شهر داره ولی به بهانه ساختن ساختمون فرهنگی و ورزشی و بحران افتاده به جون پارکا
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۷:۱۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
چرا پایتخت را تقسیم نکنید تا میلیونها نفر بر اثر زلزله نمی‌زند هیچکس فکری نخواهد کرد
کمی عاقل باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
بیخود نیست میگن مترجم گوگل کامل ترجمه نمیکنه
آخرین اخبار