کرمان؛

راه اندازی رادیو انقلاب در دهه فجر

مدیرکل صدای استانهای معاونت امور استان های سازمان صداوسیما از راه‌اندازی رادیو انقلاب در دهه فجر در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، وحید کمالی امروز در آئین افتتاحیه رادیو نما در کرمان با اشاره به اینکه وظیفه اصلی رسانه ارتقای سطح آگاهی و دانش افزایی در جامعه است گفت: اگر قرار است کار حرفه‌ای انجام بدهیم باید سرمایه انسانی توانمند و دارای دانش روز داشته باشیم.

مدیرکل صدای استانهای معاونت امور استانهای سازمان صداوسیما با بیان اینکه قرارگاه رسانه‌ای در 5 حوزه تشکیل شده و این مسئولیت ما را بیشتر می‌کند افزود: رسانه باید در جهت حفظ مرجعیت انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در صدد بی‌هویت کردن فرهنگ و انقلاب و مردم ما است خاطر‌نشان کرد: به عنوان مثال این بسیج بود که کشور را در بحرانها نجات داد و باید در راستای تقویت آن تلاش کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی رادیو نما در استان کرمان افزود: رادیوی کرمان رادیوی موفقی است و توانسته احساس خوبی را به مخاطبان خود منتقل کند و به همین دلیل مخاطبان بالایی هم دارد.

مدیرکل صدای استانهای معاونت امور استانهای سازمان صداوسیما با بیان اینکه سیاست محوری سازمان صدا و سیما توسعه است تصریح کرد: توسعه هر استان نیز باید محور اصلی صدا و سیمای مراکز باشد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه 40 سالگی انقلاب هستیم و نسل جوان ما در پاره‌ای از ابهامات قرار دارد گفت: نسل جوان ما نمی‌داند که چه بوده‌ایم و امروز از چه نعماتی برخوردار شدیم و باید این دست‌آوردها در رسانه تبلیغ شود.

کمالی از راه‌اندازی رادیو انقلاب در دهه فجر در کشور خبر داد و عنوان کرد: قرار است در این رادیو کار میدانی در رابطه با دهه فجر تولید شود و از فضای استودیویی دور شویم.

مدیرکل صدای استانهای معاونت امور استانهای سازمان صداوسیما در مورد استفاده از تصور استفاده شده در رادیونما تاکید کرد: این تصویر باید با توجه به متن و موضوع پخش شده از رادیو انتخاب شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار