کرمان؛

دشمن می خواهد زنان را مقابل انقلاب قرار دهد

طرح دشمن این است که زن ها را مقابل انقلاب قرار دهد و به زنان القا کند که در حق آنان ظلم می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، کبری خزعلی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم جشن انقلاب در تکیه میدان قلعه کرمان گفت:درمقابل انواع نقشه ها و دسیسه ها و تحریم ها و مشکلات اقتصادی ،جنگ نرم پای انقلاب ایستادگی کردیم و اجازه ندادیم که دشمن در این انقلاب نفوذ کند.

وی افزود: نقش زنان در ایجاد انقلاب و تداوم انقلاب موثر بوده و خواهد بود.

خزعلی با بیان اینکه ما باید عالی ترین الگو ها را پیدا و فشار ها و تهاجم دشمنان را خنثی کنیم و خالص پای این انقلاب بایستیم گفت: هر راهی که‌ دشمن باز  قصد نفوذ داشته باشد ما می توانیم آن راه نفوذ را شناسایی کنیم.

وی گفت: ما بانوان در صحنه انقلاب حاضر و ناظر هستیم.

خزعلی با اشاره به اینکه از اهل بیت و الگو هایشان فاصله گرفتیم افزود : با ساده زیستی و ازدواج های آسان و الگو قرار دادن حضرت زهرا سلام الله علیه می توانیم به رشد و کمال برسیم.

وی خاطرنشان کرد: عدالت را به فرزندان خود از کودکی یاد دهیم وبرنامه ریزی کنیم و الگوی خوبی برای فرزندان باشیم.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:در زمان انقلاب و در جنگ تحمیلی با وجود کمبود امکانات در اوج عزت و اقتدار بودیم و مقاومت کردیم و تنها حامی ما خدا بوده است.

وی با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی،افزود: شما بانوان سردار سلیمانی جبهه فرهنگی باشید.

وی تاکید کرد: دشمن در برنامه های ما نفوذ کرده است و باید در مقابل دشمن در جبهه جنگ نرم ایستادگی کنیم و مدافع حریم ولایت باشیم.

خزعلی با اشاره به اینکه انتخابات اخیر نشان داده است تا آخرین نفس پای ولایت هستیم و مشکلات و فتنه ها را خداوند رفع می کند تصریح کرد: طرح دشمن از سال ۹۴ این است که زن ها را مقابل انقلاب قرار دهد و به زنان بفماند که در حق زنان ایرانی ظلم می شود و با تشویق آنها به سمت پست و مقام و استفاده ابزاری از زنان این انقلاب را از بین ببرند.

وی افزود : دشمن می گوید انقلاب با هیچ چیزی، نه جنگ و نه مسائل اقتصادی از بین نمی رود فقط با استفاده از زنان می توان انقلاب را از بین برد.

وی افزود: بانوان با عفت و حیای خود می توانند توطئه های دشمنان را علیه انقلاب خنثی کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: دشمن ، زنان ، انقلاب ، مقابل ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.