کرمان؛

رادیوی محلی رفسنجان با 80 درصد رضایتمندی

رادیو رفسنجان با 900 ساعت تعهد سالانه با 11 برنامه در رفسنجان فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، جشن 17 سالگی رادیو رفسنجان دیشب با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در سالن شهید ذکریای این شهر برگزار شد.

مهدی حسن‌خانیمدیر رادیو رفسنجان در حاشیه این جشناظهار داشت: رادیو رفسنجان 17 سال قبل با یک ساعت برنامه کار خود را آغاز کرد.
وی ادامه داد: امروز رادیو رفسنجان با 900 ساعت تعهد سالانه با 11 برنامه در خدمت مردم رفسنجان فعالیت می‌کند.
مدیر رادیو رفسنجان گفت :در آخرین نظرسنجی از 23 درصد شنونده 80 درصد رضایتمندی از برنامه‌ها و 15 درصد از کسانی که نارضایتی داشتند علت را کمبود زمان پخش و عدم پوشش کامل شهرستان رفسنجان عنوان کردند.
وی تصریح کرد: شهرداری رفسنجان از 800 نفر در مورد رادیو رفسنجان نظرسنجی انجام داده که بیش از 44 درصد از شهروندان رادیو گوش می‌کردند و از 530 نفر از کسانی که رادیو گوش دادند، 56 درصد نمرات خوب، عالی و بسیار خوب را به برنامه‌های رادیو رفسنجان دادند.
حسن‌خانی خاطرنشان کرد: در 9 ماهه گذشته با توجه به نام‌گذاری سال 3 هزار و 300 دقیقه برنامه ویژه اقتصاد مقاومتی داشتیم و در برنامه‌های سرگرمی و تفریحی هم به بحث اقتصاد مقاومتی توجه شده است.
وی ادامه داد: همچنین 60 برنامه در 9 ماهه گذشته با حضور مسئولان اجرا شد که پاسخگوی مشکلات مردم بودند و این مهم جزو رسالت ما است که برای مردم کار کنیم.
مدیر رادیو رفسنجان افزود: با توجه به اینکه ساعت پوشش برنامه کم است اما تلاش می‌کنیم در زمینه جلب رضایت شنوندگان رادیو اقدام کنیم.
وی عنوان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان، محرم و صفر سخنرانی‌های اساتید در شهرستان را ضبط و پخش می‌کنیم و خطبه‌های نماز جمعه هم هر شنبه از رادیو به‌طور کامل پخش می‌شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: رادیو ، رفسنجان ، تعهد ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار