برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در ۳ نقطه از کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری همایش سراسری پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز دختر در سه نقطه از این استان خبر داد.

میثم پاریزی در نشست هماهنگی همایش‌های سراسری پیاده روی خانوادگی استان کرمان به مناسبت روز دختر که با حضور معاونین اداره کل ورزش و جوانان و رئیس هیئت ورزش‌های همگانی در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد، با اشاره به ابلاغ وزارت ورزش و جوانان مبنی بر برگزاری همایش‌های پیاده روی در سه نقطه از استان کرمان گفت: این همایش جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با شعار «دختر قوی، مادر قوی، ایران قوی» در شهرستان‌های رفسنجان، کوهبنان و کرمان برگزار می‌شود که در رفسنجان، این رخداد در قالب برنامه صبح و نشاط از شبکه ۳ سیما پخش زنده است و ما جزو ۹ استانی هستیم که پخش زنده داریم.

وی با اشاره به اینکه در این همایش‌ها به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، اظهار داشت: شرکت کنندگان مسافت ۳ کیلومتری را پیاده روی می‌کنند و در محل تجمع، برنامه‌های فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه پر برکت کرامت اجرا خواهد شد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: همایش پیاده روی در رفسنجان از ساعت ۷ صبح در میدان بسیج مجموعه ورزشی ولیعصر (عج) این شهرستان انجام می‌شود.

پاریزی تصریح کرد: این آیین در شهر کرمان، ساعت ۶:۳۰ صبح از ابتدای جنگل قائم به سمت پارک پردیسان و در شهر کوهبنان از ساعت ۶:۳۰ صبح از حرم مطهر شهدای گمنام این شهرستان تا امامزاده سید سلیمان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: مسئول برگزاری این رویداد در شهر کرمان هادی طالبی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، در کوهبنان سیف اللهی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی کوهبنان و در رفسنجان امیر جعفری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: این رویداد ورزشی با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان و اداره کل ورزش و‌جوانان به مناسبت روز دختر و دهه پر برکت کرامت انجام می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش‌ها را ترویج فرهنگ ورزش همگانی و تقویت پیوند‌های خانوادگی از طریق برگزاری همایش‌های پیاده روی خانوادگی عنوان کرد و افزود: افزایش آگاهی جامعه نسبت به اهمیت ورزش در زندگی روزمره، ایجاد زمینه تقویت ارزش‌های ملی و اعتقادی، ترویج سلامتی و نشاط خانوادگی از طریق ورزش خانوادگی و ایجاد فرصت‌هایی برای تعامل و هم افزایی بین خانواده‌ها و جامعه از جمله اهداف این طرح سراسری است که در کل کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار