کرمان؛

نوروز امسال با شبکه استانی کرمان

شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کرمان امسال علاوه بر برنامه های متنوع با سه کار جدید تولیدی مهمان خانه ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احمد علیرمضانی، مدیرکل صداوسیمای مرکز استان، امروز در نشستی خبری گفت :تدارک گسترده ای برای نوروز امسال دیدیم از جمله سه کار جدید از تولیدات استانی و اولین آن، یک تله فیلم 86 دقیقه ای به نام "خوش خیال"است که سی ام اسفند برای نخستین بار و با موضوع اقتصادمقاومتی پخش می شود.

وی افزود : دیگر تولیدات استانی سریال "سرسرا" با موضوع میهمان نوازی کرمانی ها و «خونه بی بی گندم» با معرفی مکان های گردشگری کرمان است و علاوه بر اینها، برنامه "دیدار" هر شب ساعت 23 با شخصیت های استانی اعم از سیاسی و علمی و فرهنگی که اثرگذاری ملی دارند؛ گفتگو می کند.

علیرمضانی برنامه های "با نمایندگان" گفتگو با نمایندگان مجلس، هر شب 21 و 45، "سلام سال نو" "به تماشای بهار" "عیدانه" را از دیگر برنامه های سیمای مرکز استان در ایام نوروز خواند و گفت: برنامه ویژه تحویل سال نیز به صورت زنده و به مدت ۵ ساعت از باغ فتح آباد پخش می شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کرمان با بیان این که برنامه های جاری سیما از جمله برنامه شهید و شهادت، روستا به روستا و شهر به شهر و... در ایام نوروز، به صورت ویژه پخش خواهد شد؛ اعلام کرد: پس از پایان تعطیلات نوروزی، شبکه استانی که تاکنون ۱۸ ساعت برنامه داشته، ۲۴ ساعته خواهد شد.

وی برنامه های نوروزی در بخش سیما را هم مورد اشاره قرار داد و گفت: رادیو ویژه برنامه تحویل سال را با حضور بخشی از شنونده های همیشگی رادیو(باشگاه شنوندگان رادیو)پخش می کند و سال نو سلام، خوش به حال روزگار، دفتر شعر، نغمه بهاری،گفتگو با مسافرین نوروزی و دستگاه های خدمات رسان را نیز در برنامه دارد.

علیرمضانی با اشاره به اینکه امسال دو برابر سال گذشته برای میهمانسراهای استان، ثبت نام شده است؛ برنامه هایِ استانی پخش شده از شبکه ملی را در این راستا تأثیرگذار دانست و افزود: در بروشورهای مسافران نوروزی اشاره به فرکانس رادیو هم کردیم زیرا خیلی موثر است.

وی قرائت زیارت جامعه کبیره هر صبح از رادیو، تیه و پخش 10 گزارش ویژه گردشگری، 23 گزارش معرفیِ شهرستان های استان و... را از دیگر برنامه های قابل ذکر برشمرد و افزود: سفرنامه صبا نیز در کرمان گزارش تهیه خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار