کرمان؛

شبکه 3 میزبان هنگام پرواز از قلعه گنج

برنامه هنگام پرواز به مناسبت ایام دهه فجر از منطقه محروم قلعه گنج کرمان هر شب از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اهرابی نیا تهیه کننده برنامه هنگام پرواز گفتتیتراژ این برنامه را مجید اخشابی با لباس محلی کرمانی ‌ها اجرا کرده است.

وی با اشاره به اینکه منطقه قلعه گنج در جنوبی‌ترین نقطه شهرستان کرمان است ,افزود باید برنامه‌های فرهنگی جدی به‌منظور محرومیت‌زدایی از این منطقه تولید و اجرا شود که از جمله این برنامه‌ها، برنامه مناسبتی بود که در ماه مبارک رمضان تولید و در ۲۵ قسمت از شبکه استانی کرمان پخش شد.

اهرابی نیا خاطرنشان کردپس از این تجربه، تصمیم به تولید برنامه ویژه دهه فجر گرفته شد و پخش این برنامه از ۱۲ بهمن آغاز شد.

وی درباره منطقه محروم قلعه گنج گفت: قلعه گنج، منطقه پایلوت اقتصاد مقاومتی است و تلاش داریم با تولید برنامه‌های فرهنگی از این منطقه تلاش کنیم تا از محرومیت‌های این منطقه کاسته شود.

اهرابی نیا با اشاره به برنامه هنگام پرواز یادآورشد این برنامه، برنامه مناسبتی دهه فجر شبکه سه سیماست و هدفش پوشش تصویری توانمندی‌های مردم قلعه گنج است.

اهرابی نیا با بیان اینکه اجرای برنامه بر عهده شاهین جمشیدی و سودابه آقاجانیان است گفت: تیتراژ برنامه توسط مجید اخشابی اجرا شده است که عنوان برنامه نیز برگرفته از همین قطعه موسیقی است.

وی از دیگر اهداف این برنامه را جذب فعالان فرهنگی برای قلعه گنج برشمرد و افزود: این برنامه را به‌منظور آشنایی مردم با منطقه قلعه گنج در ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

برنامه هنگام پرواز کاری از معاونت فرهنگی اجتماعی بنیاد مستضعفان باهدف رفع محرومیت از جنوب استان کرمان و با مشارکت گروه اجتماعی شبکه سه سیما به مناسبت دهه فجر از ۱۲ بهمن‌ماه از ساعت۱۹و ۳۰دقیقه روی آنتن شبکه سه رفته است و تا ۲۲ بهمن جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار