کرمان؛

مبارزه با قاچاق کالا و ارز از برنامه های صداو سیما

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: یکی از برنامه های صدا و سیما در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید داخلی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارا ن جوان از کرمان ، احمد علیرمضانی در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرمان ،افزود : موج تبلیغاتی در صدا و سیمای مرکز کرمان برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی ایجاد شده است.

وی خاطر نشان کرد : حرکت های ایجاد شده برای حمایت از کالای داخلی را وظیفه خود می دانیم و این اقدام با جدیت دنبال می شود.

در این نشست جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان هم گفت: بیش از 440 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در 6 ماه نخست سال جاری در این استان کشف شد.

سرهنگ ناصر فرشیدافزود: طی 6 ماه نخست سال جاری در حوزه کشف تجهیزات پزشکی این استان شاهد رشد 634 درصدی بودیم.

وی خاطر نشان کرد : کشف مواد آرایشی و بهداشتی قاچاق نیز در استان کرمان طی سال جاری 186 درصد رشد داشت.

وی تصریح کرد : میزان کشف وسایل نقلیه، کودهای کشاورزی، تلفن همراه و برنج قاچاق نیز در استان کرمان طی 6 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می دهد.

فرشیدگفت: میزان کشفیات میراث فرهنگی و عتیقه های قاچاق نیز در 6 ماه نخست سال جاری در کرمان نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد رشد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان افزود : میزان کشفیات سیگار قاچاق نیز در نیمه نخست سال جاری 11 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت.

وی خاطر نشان کرد : کشفیات دام قاچاق نیز در 6 ماه امسال در کرمان 86 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد: نیروی انتظامی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با جدیت اقدام می کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.