کرمان؛

بعضی‌ها با پخش کلیپ درصدد خدشه‌دار کردن وحدت بودند

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان گفت: بعضی‌ها با پخش کلیپ و قسمت‌هایی درصدد خدشه‌دار کردن وحدت مردم در زمان تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بودند اما اقدامات خوب رسانه‌ای، بسیاری از این موارد را ناکام گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،احمد علیرمضانی صبح در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر در محل صدا و سیمای کرمان گفت: وارد سی و هشتمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم و دو سال دیگر 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد که کارنامه‌ای پر از خدمات در طول انقلاب اسلامی وجود دارد.

وی ادامه داد: رسانه‌های مخالف می‌کوشند تا بگویند که هیچ اتفاق مثبتی در جمهوری اسلامی نیفتاده است اما همه می‌دانند خدماتی که در این چند ساله از سوی نظام مقدس جمهوری مقدس اسلامی انجام شده در هیچ کجای دنیا اتفاق نیفتاده است.
علیرمضانی گفت: بیان خدمات موجب امیدواری و دلگرمی مردم به نظام جمهوری اسلامی می‌شود ومهم‌ترین وظیفه ما بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون نگاه سیاسی و به‌صورت هنرمندانه است.
وی با اشاره به تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و حضور همه مردم در این مراسم تصریح کرد: بعضی‌ها با پخش کلیپ و قسمت‌هایی درصدد خدشه‌دار کردن وحدت بودند اما اقدامات خوب رسانه‌ای، بسیاری از این موارد را ناکام گذاشت.
علیرمضانی اظهار داشت: رسانه‌ها باید عامل وحدت باشند و از مسائلی که موجب تفرقه می‌شود دوری کنند و باید بدانیم که هر ایرانی با هر گرایشی به نظام جمهوری اسلامی پایبند است.
وی عنوان کرد: دهه فجر در راستای بیان خدمات و زحمات نظام جمهوری اسلامی باید عامل وحدت رسانه‌ها باشد.
علیرمضانی اظهار کرد: استان کرمان دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای است و به‌عنوان یکی از استان‌های پایلوت اقتصاد مقاومتی معرفی شده و می‌توان قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان را در دهه فجر از طریق ویژه برنامه‌ها بگوییم.

وی بیان داشت: روی آوردن به ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی یکی از امکانات برای معرفی ظرفیت‌های استان کرمان است و نباید از ظرفیت‌های فضای مجازی غافل نشویم و برخی از مطالبی که در فضای مجازی می‌گویند آسیب است.
مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان گفت: همزمانی دهه فجر با آغاز فعالیت‌های انتخاباتی رسانه ملی است، برنامه ما بر این است گرامیداشت دهه فجر کامل و تمام شود و از روز 23 بهمن ماه برنامه‌های رسانه ملی در زمینه انتخابات نمود بیرونی پیدا می‌کند.
وی همچنین به برگزاری دو مراسم برای گرامیداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کرمان اشاره کرد و گفت: خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همه در این مراسمات حضور دارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار