بازدید معاون وزیر اقتصاد از بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری خارجی در کرمان

علی فکری از بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری خارجی در کرمان با عنوان «صاروج پارس» بازدید کرد.

علی فکری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران به‌همراه امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان و تعدادی از مدیران اقتصادی استان از بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری خارجی در کرمان (عمانی‌ها) با عنوان «صاروج پارس» بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرای امور قرار گرفت.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران در حاشیه این بازدید در سخنانی اظهار داشت: سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در کرمان اتفاق افتاده است.

فکری بیان داشت: در سطح ملی در بحث‌های ارزی، اقامت، تضمین گارانتی سرمایه‌گذاری از سرمایه‌گذاران خارجی به‌ویژه سرمایه‌گذارانی حمایت می‌کنیم که در کرمان حضور دارند و سرمایه‌گذاری‌هایی را انجام داده‌اند.

وی همچنین عملکرد سازمان اقتصاد و دارایی و مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمان را در جذب سرمایه‌گذاری خارجی پیشرو دانست و ابراز داشت: برای تکمیل ساختمان جدید مرکز سرمایه‌گذاری خارجی کرمان کمک می‌کنیم.

فکری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران که برای حضور در دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری «کرمان‌آیدکس ۲۰۲۴» در استان حضور دارد، همچنین از مجموعه‌های خودروسازی در بم بازدید کرد و در جریان سرمایه‌گذاری‌های خارجی صورت‌گرفته در این بخش قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار