کرمان؛

ساعت 9 صبح 22 بهمن وعده دیدار حماسه سازان کرمانی

مردم همیشه در صحنه شهر کرمان از ساعت 9 صبح روز جمعه از محل چهارراه طالقانی به سمت میدان عاشورا حرکت خواهند کرد و بار دیگر وحدت ملی خود را در راهپیمایی عظیم 22 بهمن به نمایش می گذارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با انتشار بیانیه ای به مناسبت 22 بهمن از آحاد مردم وفادار و انقلابی برای حضور آگاهانه و پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: دهه فجر و یوم الله ٢٢ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است، در این روزهای عزیز ملت ایران با رهبری داهیانه زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) طومار ٢٥٠٠ ساله رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

این بیانیه می افزاید: مردم شریف استان کرمان با حضور در همایشی بزرگ و به یادمانی، افتخار دیگری از وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه را رقم خواهد زد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بار دیگر از امت همیشه در صحنه و بیدار استان کرمان همه گروه‌ها، جریان‌ها، احزاب سیاسی و همه آحاد، اقشار و اصناف مردم شریف، وفادار و انقلابی با تمامی سلایق و گرایش‌‌هایی سیاسی می‌خواهد تا با حضور حماسی، آگاهانه، پرشور و انقلابی خود در صفوفی متحد و یکپارچه در مسیر راهپیمایی صحنه باشکوه "حضور حماسی ملی" سازند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار