کرمان؛

12فروردین روز وحدت ایرانیان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در بیانیه‌ای با گرامیداشت یوم‌الله 12 فروردین این روز را روز وحدت ملی ایرانیان، ظهور شخصیت واقعی مردم ایران و تجلی حکومت عدل الهی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،در این بیانیه آمده است: سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه پرسی مردمی از شکل حکومت خود در جهان است.

این بیانیه می افزاید: 12 فروردین ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت‌های استقلال‌طلبانه و آزادی‌خواهانه تاریخ بشری است که می‌توان به جرأت آن را بی‌نظیر در تاریخ معاصر دانست و بدون تردید تا‌کنون ‌هیچ رفراندومی در این سطح و با این گستردگی و اهمیت در یک کشور اتفاق نیفتاده است.

مردم انقلابی و مؤمن ایران اسلامی برای تحکیم ارکان انقلاب اسلامی با تصمیم قاطع و اکثریت قریب به اتفاق 98.2 درصد با رأی آری‌، وحدت ملی و یکپارچگی خود را به نمایش گذاشتند و با این انتخاب آگاهانه طومار استبداد و ظلم 2500 ساله رژیم ستم شاهی را برچیدند.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت 12 فروردین آمده است: حضور مردم در 12 فروردین همان تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و بیانگر این واقعیت است که مردم مبارز ایران‌، ملتی عدالت‌خواه و آزادی‌طلب هستند و هرگز اجازه دخالت در تعیین سرنوشت خود را به بیگانگان نمی‌دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار