نجات گرفتاران از سیلاب مرگبار + تصاویر

با تلاش مردم و نیروهای امدادی استان کرمان، چند نفر از گرفتار شدگان در سیلاب از جمله دو دانش آموز رابری، نجات پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان فرماندار شهرستان رابر گفت :دو دانش آموز که عصر سه شنبه برای چند ساعت مفقود شده و باعث نگرانی شدید خانواده های خود شده بودند، با تلاش مردم و نیروهای امدادی نجات پیدا کردند.

علیجان سلیمانی افزود: این دو دانش آموز که در محاصره باران قرارگرفته و مسیر حرکتشان را آب برده بود توانسته بودند با سختی و با عبور از کانال های پائین دست سد صفارود و طی چندکیلومتر مسافت به کانکس متروکه ای پناه ببرند و ماموران امدادی با دنبال کردن رد پا، آنها را یافته و از سرمای شدید نجات دادند.

نجات گرفتاران از سیلاب در استان کرمان

سلطانی رئیس هلال احمر بافت هم از نجات دو سرنشین یک خودروی سواری در روستای پلنگ آباد این شهرستان خبر داد و گفت: این دو نفر در بازگشت از سرکشی به باغها دچار سیلاب شدند که با حضور به موقع نیروهای امدادی نجات یافتند.

نجات گرفتاران از سیلاب در استان کرمان

همچنین در رابر یک دستگاه پراید حین عبور از مسیر ورودی رودخانه باب گلوئیه دچار سیل شد که با اقدام به موقع مردم و ماموران آتش نشانی نجات یافت.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان هم از نجات 10 نفر در منطقه کوهستانی امجز ار توابع شهرستان عنبرآباد خبر داد.

گنج کریمی  گفت: 4 تن از جوانان عنبرآبادی صبح سه شنبه برای تفریح به این منطقه کوهستانی رفته بودند که با تشدید ناپایداری هوا و بارش شدید باران بازگشت آنها با تاخیر مواجه شد و لذا 6 نفر از بستگانشان به جستجوی آنها رفتند که ارتباط خانواده ها با آنها هم قطع شد.

وی افزود: با اطلاع موضوع به واحدهای امدادی ، گروه امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان عنبرآباد پس از ۶ ساعت جستجو و تلاش توانستند  ۱۰ فرد گمشده را پیدا کرده و به شهر بازگردانند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار