کرمان؛

یکی از بزرگترین حوادث قرن اخیر پیروزی انقلاب اسلامی است

امام جمعه منوجان گفت : سخنرانی و اجرای برنامه‌ها در ایام‌الله دهه فجر باید به‌ صورتی باشد که‌ مخاطب جوان ما را جذب کند.

یکی از بزرگترین حوادث قرن اخیر پیروزی انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت‌الاسلام امین رضوانی امام جمعه منوجان گفت : یکی از بزرگترین حوادث قرن حاضر، پیروزی انقلاب اسلامی است که‌ تمام رخدادهای سراسر جهان و تحولات جهان چه سیاسی و چه منطقه‌ای یک طرف آن و جمهوری اسلامی ایران طرف دیگر آن قرار دارد.

وی افزود : همه قدرت‌های جهان در آن زمان دنیا را در مستعمره خود گرفته بودند و نظام جمهوری اسلامی ایران انقلابی به‌پا کرد که‌ برای دنیا ناباورانه بود چراکه نه آمریکا و نه رژیم پهلوی فکر این را نمی‌کردند که یک بزرگمرد به نام امام خمینی (ره) چنین کاری را انجام دهد.

رضوانی بیان کرد:  محور مقاومتی که در ایران وجود دارد از برکت نظام جمهوری اسلامی است،وسالگرد انقلاب یک کشور در هیچ جای جهان این‌چنین باشکوه برگزار نمی‌شود.

امام جمعه منوجان اظهار کرد: امروز در اوج اقتدار هستیم و کسی که خود را خدای جهان می‌نامید امروز ایران را خطری برای خود تلقی می‌کند.

 وی افزود: فرهنگ دهه فجر را باید به نسل‌های جدید انتقال داد و در این راستا همه مسئولان و مردم باید تلاش مضاعف داشته باشند و سخنرانی و اجرای برنامه‌ها باید به‌صورتی باشد که‌ مخاطب جوان ما را جذب کند.

امام جمعه منوجان نقش خبرنگار را نقش کلیدی در این راستا خواند و گفت: خبرنگاران باید واقعه و فرهنگ این ایام را برای نسل جوان بازگو کنند.

رضوانی عنوان کرد : برای اجرای سی و هشتمین دهه فجر و اجرای باشکوه تر انجام دادن آن باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان استفاده کرد.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار