کرمان؛

انهدام باند سارقان مسلح در مسیر آهوان به سرخ قلعه

فرمانده پليس قلعه‌گنج گفت: دزدان مسلح كه در قلعه‌گنج دست به سرقت خودرو می زدند دستگير شدند.

انهدام باند سارقان مسلح در مسیر آهوان به سرخ قلعهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   فرمانده پليس قلعه‌گنج سرهنگ علی پرنگ از شناسايی و انهدام باند دزدان مسلح خودرو و دستگيری ٤ مجرم در اين رابطه خبر داد. 
 
 پرنگ گفت: در پي وقوع سرقت مسلحانه يك خودروی وانت زامياد در شهرستان رودان از توابع استان هرمزگان و احتمال ورود آن به شهرستان قلعه‌گنج موضوع  پيگيري شد.
 
  فرمانده پليس قلعه‌گنج گفت: به دنبال تماس شهروندي با مركز فوريت‌هاي پليسي ١١٠ مبني بر تردد مشكوك خودروي زامياد و پرايد در روستاي «آهوان» بلافاصله اكيپ گشت كلانتري به محل اعزام شدند كه رانندگان خودروها به محض ديدن ماموران اقدام به فراركردند كه در يك عمليات تعقيب و گريز خودروي پرايد متوقف و راننده آن دستگير شد.
 
وی بیان کرد: در يك عمليات چندين ساعته سه متهم ديگر دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مقر پليس انتقال داده شدند. متهمان علاوه بر سرقت خودروي كشف شده به سرقت مسلحانه احشام در رودان نيز اعتراف كردند، يكي از متهمان به نام س. ا دارای سابقه شركت در قتل در شهرستان منوجان است. 
 
پرنگ افزود: از متهمان علاوه بر كشف يك‌دستگاه خودروی سرقتی و يك قبضه سلاح جنگي دست‌ساز ممنوعه دو خودروی ديگر نيز توقيف و ٤ متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايی تحويل داده شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار