کرمان؛

انقلاب اسلامی، الگویی برای سایرکشورها

امام جمعه موقت کرمان گفت:هم اکنون بسیاری از کشورها از انقلاب ایران درس گرفته اند وآمریکا و رژیم صهیونیستی پول‌های فراوانی برای نابود کردن این جنبش های مردمی هزینه کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده در جمع مردم نمازگزار در مصلی کرمان با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: بخش قابل توجهی از آرامش امام حسین(ع) مربوط به زینب(س) بود زیرا می‌دانست که از بچه‌ها، مادران و کودکان مراقبت می‌کند و البته ایشان الگوی مناسبی برای زنان هستند.

وی با تبریک ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیوستن ارتش به امام خمینی و مردم (ره) باعث پیروزی انقلاب شد و این حمایت تا کنون ادامه دارد و باعث خنثی شدن بسیاری از توطئه ها شده است.

حجت الاسلام قاسمی زاده با اشاره به اینکه هم اکنون بسیاری از کشورها از انقلاب ایران درس گرفته اند افزود : حزب‌الله لبنان و سایر حرکت‌های اسلامی در غزه و مکان‌های دیگر زاییده و مولود انقلاب اسلامی است و آمریکا و رژیم صهیونیستی پول‌های فراوانی در قلب همین مناطق هزینه کردند.

امام جمعه موقت کرمان ادامه داد: حرکت‌های اسلامی در گذشته و امروز روی جمهوری اسلامی حساب باز کردند و امروز ایران در بخش‌های عظیمی در زمره کشورهای توانمند جهان به‌شمار می‌آید.

حجت الاسلام قاسمی‌زاده خاطرنشان کرد: انقلابی‌گری یکی از رسالت‌های اصلی ما است و امروز دشمن می‌خواهد با بیکاری ما را به انزوا بکشاند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار