کرمان؛

تاکید امام جمعه رفسنجان برانتخاب درست و اصلح

امام جمعه رفسنجان گفت : دولت و مجلس را شما مردم انتخاب می‌کنید، باید دقت کنید که خوب انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان بر رعایت تقوا تأکید کرد و گفت: آمار واقعی اشتغالزایی را باید دولتمردان ارائه کنند، حقوق‌های نجومی را برخی می‌گیرند و کسی پاسخگو نیست که باید شفاف‌سازی شود.

وی با بیان اینکه باید چشم‌هایتان را باز و خوب انتخاب کنید، افزود: دولت و مجلس را شما مردم انتخاب می‌کنید، باید دقت کنید که خوب انتخاب شود و لازم است، نسبت به دسیسه‌های استکبار هوشیاری بیشتری داشته باشید.
وی خاطرنشان کرد: کشورهایی که ناقض حقوق بشر هستند، باید با آن‌ها قطع‌ رابطه کرد.

حجت‌الاسلام رمضانی‌پور با تسلیت شهادت جان‌سوز بی‌بی دو عالم از همراهی مردم برای شرکت در جلسه‌های آن حضرت تشکر کرد و اظهار داشت: روز گذشته اجتماع فاطمیون برگزار و به برکت تشییع ‌پیکر شهید حسن عبداللهی به عظمت جلسه افزوده شد.
وی بیان داشت: پیکر شهید حسن عبداللهی بیش از 31 سال دوری از خانواده و مردم شهرش به آغوش آن‌ها بازگشت و روز سه‌شنبه و چهارشنبه مردم در تشییع پیکر این بزرگ‌مرد سنگ‌ تمام گذاشتند.
خطیب جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه برخی روزنامه‌های خارجی اذعان دارند که ایرانی‌ها تحمل فشارهای اقتصادی و سیاسی را ندارند، افزود: ایران به عنوان یک ابرقدرت در جهان مطرح است که این عظمت و موهبت نظام به وسیله امام راحل و فرزندان این مرز و بوم و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ایجاد شده است.
وی همچنین بیان کرد: شهید دیگر رفسنجانی شهید سعید محققی است که از منطقه فکه به آغوش خانواده‌اش بازگشت و در این ایام در تهران به خاک سپرده شده بود.
حجت الاسلام رمضانی‌پور در ادامه به برخی مناسبت‌های این هفته اشاره کرد و گفت: در آستانه سالروز تأسیس کمیته امداد در 14 اسفندماه توسط امام راحل و آغاز هفته احسان و نیکوکاری هستیم در این ایام در زمینه کمک به مستمندان بشتابید.
وی تأکید کرد: شهروندان برای تهیه ملزومات حتماً از تولیدات داخلی کشور و شهرمان خرید کنند، زیرا اقتصاد مقاومتی یعنی تولیدکنندگان داخلی بتوانند، کارگران خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار