کرمان؛

استفاده ی کالای خارجی داری مشابه داخلی حرام است

امام جمعه موقت کرمان گفت: استفاده از کالاهای خارجی که مشابه داخلی آن در کشور وجود دارد شرعا حرام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده در جمع مردم خداجوی کرمان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جدید در مشهد مقدس گفت: اگر به مسئله بیکاری در کشور توجه نشود، این موضوع می‌تواند به یک آفت بزرگ در کشور تبدیل شود.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه جمعیت قابل توجهی از جوانان در کشور بیکار هستند که از تحصیلات بالایی هم برخوردارند گفت: تولید ملی نیز موضوع دیگری بود که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد و اگر به افزایش تولید داخلی توجه شود بخش زیادی از بیکاری نیز برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: دولت باید نسبت به تهیه و تولید کالاهای اساسی و ضروری مردم در داخل کشور برنامه داشته باشد تا نیازهای اصلی مردم در داخل تامین شود.

حجت‌الاسلام قاسمی‌زاده با اشاره به اینکه عربستان تاکنون 12 هزار یمنی را بی‌گناه به شهادت رسانده و هیچ‌کدام از سران عرب حرفی نمی‌زنند گفت: امروز سران عرب به این نتیجه رسیده‌اند که با تعامل با ایران مشکلات منطقه برطرف می‌شود و امیر کویت در جلسه سران عرب این موضوع را عنوان کرد.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه شنبه 12 فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی است خاطر‌نشان کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به دعوت امام‌خمینی‌‌(ره) همه‌پرسی در روزهای 10 و 11 فروردین سال 58 در سراسر ایران برگزار شد و 98.2 درصد واجدان شرکت در همه‌پرسی با دادن رای "آری" با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: آنچه امروز عزت و اقتدار و وحدت و امنیت در کشور وجود دارد به برکت خون شهدا و استقرار نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام قاسمی‌زاده با بیان اینکه خیلی از انقلاب‌ها در جهان ایجاد شد اما دوامی نداشت افزود: انقلاب اسلامی ایران به‌واسطه وجود حکومت اسلامی و رهبری ولایت فقیه به ثمر نشسته است و روز به روز نیز عزتمند‌تر می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار