کرمان؛

ریشه کنی فقر در جامعه همگام با کمیته امداد

باید در جهت ریشه کنی فقر در جامعه همگام با کمیته امداد حرکت کرد و نیاز است همه مسئولان در این زمینه ورود کرده و نسبت به ریشه کنی فقر اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ منصور مکی آبادی، فرماندار سیرجان گفت: تمامی مددجویان کمیته امداد را به عنوان خانواده خود می دانم و در جهت حمایت از مددجویان و محرومان نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد.

وی به وضعیت فقر و شکاف طبقاتی در شهرستان اشاره کرد و افزود: باید در جهت ریشه کنی فقر در جامعه همگام با کمیته امداد حرکت کرد و نیاز است همه مسئولان در این زمینه ورود کرده و نسبت به ریشه کنی فقر اقدام کنند.

فرماندار سیرجان بر توانمندسازی مددجویان و محرومان تاکید و خاطر نشان کرد: در زمینه اشتغال تلاش های خوبی در شهرستان انجام شده و با راه اندازی کارگاه خیاطی در شهرستان سیرجان و تولید لباس فرم کارکنان گل گهر سیرجان و شرکت های تابعه ۸۰ نفر از مددجویان شهرستان مشغول به کار شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسکن یکی از نیازها ی اساسی مددجویان است بر رفع مشکل مسکن مددجویان تاکید کرد و افزود: به دنبال این هستیم تمامی مددجویان فاقد مسکن شهرستان را با مشارکت گل کهر سیرجان خانه دار کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.