کرمان؛

مشت ملت ایران در دهان استکبار جهانی

امام جمعه ریگان گفت: 22 بهمن امسال مشت محکمی به رجزخوانی ها و سیاست های غلط استکبار جهانی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام علی رنجبرماهانی در خطبه های نمازجمعه ریگان با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال افزود: پیام 22 بهمن، صلح و دوستی به ملت های مظلوم و تحت سلطه مستکبران بویژه مردم فلسطین است.

وی گفت: کسانی که از آمریکا می ترسند به آنها توصیه می کنیم از روی سرمشق امام راحل که فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند چند مرتبه بنویسند شاید جرات آنها کمی بیشتر شود.

امام جمعه ریگان به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با فرماندهان نیروهای هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش اشاره کرد و افزود: ایشان در جواب رئیس جمهور آمریکا که گفته بود مردم ایران باید از اوباما تشکر کنند و ایران با آتش بازی نکند، فرمودند چرا از دولت قبلی آمریکا باید تشکر کنیم به خاطر تحریم ها و به وجود آوردن داعش یا برای اینکه کشورهای همسایه مانند سوریه و عراق که آتش جنگ را در آنها شعله ور کرده است.

حجت الاسلام رنجبرماهانی همچنین به ایام شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و افزود: این بانوی بزرگوار تنها مقابل طاغوت زمان ایستاد.

وی از نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مشکلات این منطقه از جمله مقابله با ریزگردها تشکر و بر پیگیری اشتغال جوانان تاکید کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار