کرمان؛

احداث زندان جدید جیرفت

مدیرکل زندان های استان کرمان گفت: با توجه به جمعیت زیر پوشش در جنوب استان و کمبود فضا، احداث زندان جدید در دستور کار قرار دارد.

 احداث زندان جدید جیرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رمضان امیری مدیرکل زندان های استان کرمان امروز در حاشیه آیین گشایش جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان مرد زندان های استان کرمان به میزبانی جیرفت گفت: در صورت تامین اعتبار عملیات اجرایی این ساختمان آغاز می شود.

وی گفت: در جنوب استان کرمان 2 زندان در شهرستان های جیرفت و کهنوج وجود دارد که با توجه به جمعیت زیر پوشش کمبود فضا داریم.

وی بیان کرد: فاز نخست زندان کهنوج در حال ساخت است و امیدواریم با احداث این زندان حجم بار زندان جیرفت کاهش یابد.

مدیرکل زندان های استان کرمان گفت: هفت شهرستان در جنوب وجود دارد که فاصله برخی از این شهرستان ها تا زندان های موجود زیاد است و حتی در این شهرستان ها بازداشتگاه هم وجود ندارد که تلاش می کنیم با تامین اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی در این شهرستان ها زندان یا بازداشتگاه احداث کنیم.

وی اضافه کرد: جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان مرد زندان های استان کرمان با عنوان زنده یاد علی ولی نیا مدیرکل سابق زندان های این استان با هدف تقویت روحیه کارکنان به مدت سه روز به میزبانی شهرستان جیرفت برگزار می شود.

امیری افزود: نفرات برتر مسابقات این جشنواره به مسابقات کشوری اعزام می شوند.
رئیس زندان جیرفت هم گفت: این جشنواره به مدت سه روز در رشته های والیبال، دارت و تیراندازی برگزار می شود.

غلامرضا روشان بیان کرد: این مسابقات با حضور 180 ورزشکار در مجموعه ورزشی شهید زحمتکشان برگزار می شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار