بهره برداری از استخر شنای دانش آموزی شهر انار بعد از ۱۱ سال

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: استخر شنای دانش آموزی شهر انار بعد از ۱۱ سال وقفه تا پایان امسال تکمیل شده و به بهره برداری می‌رسد.

رضا رضایی در مراسم گرامیداشت هفته معلم در شهرستان انار با بیان اینکه معلمان، مانند رزمندگان در مناطق دوردست به جنگ جهل و نادانی می‌روند، گفت: تربیت انسان و ساختن مدرسه زندگی، مهم ترین رسالت معلم در کلاس درس است.

وی با اشاره به برگزاری متفاوت مراسم گرامیداشت مقام معلم در کرمان با حضور مدیران کل ادارات مختلف استان به همراه معلمان دوران تحصیل، افزود: تربیت افراد موفق و تاثیر گذار، افتخار جامعه فرهنگیان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره اجرای طرح رتبه بندی معلمان در دولت سیزدهم  تصریح کرد: رتبه بندی معلمان، نقش موثری در ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی داشته است و زمینه بروز رسانی معلمان را براساس تکنولوژی روز دنیا و متناسب با سند تحول بنیادین فراهم کرده است.

وی  بر توجه به همه ساحت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای حرکت در ریل انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و افزود: آموزش و پرورش استان کرمان ۲ شهید معلم و ۲۷ شهید دانش آموز در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

رضایی با بیان اینکه آموزش و پرورش در دولت سیزدهم مسأله اول کشور است از افزایش سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی در این دولت خبر داد.

وی از اختصاص یک هزار و ۴۰۰ میلیارد برای آموزش و پرورش استان کرمان در سفر استانی رئیس جمهور خبر داد و گفت: سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی در دولت سیزدهم، رشد قابل توجهی داشته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به از سرگیری عملیات تکمیل ۷ استخر شنای دانش آموزی در شهرستان‌های عنبرآباد، ریگان، فهرج، منوجان، قلعه گنج، فهرج و انار بعد از ۱۱ سال وقفه خبر داد و افزود: استخر شنای دانش آموزی شهرستان انار نیز تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، امام جمعه انار نیز در این مراسم بر معرفی معلمان فداکار و قهرمان به جامعه تاکید کرد.

وی از معلم به عنوان سنگرداران امور تعلیم و تربیت نام برد و گفت: تکریم معلم تکریم همه ارزش هاست.

 حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه معلمان مسائل مختلف را هنرمندانه در قالب سرود، نقاشی، دلنوشته و ... به جامعه منتقل می‌کنند از اجرای سرود دانش آموزی به همت دانش آموزان اناری در نماز جمعه این شهرستان خبر داد.

وی ضمن تشکر از معلمان شهرستان انار گفت: معلمان در بمباران تهاجم فرهنگی هوشمندانه و خلاقانه عمل کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار