جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک ساختمان مسکونی را در منطقه «المزه» دمشق هدف قرار دادند.

منابع سوری خبر دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک ساختمان مسکونی را در منطقه «المزه» دمشق، پایتخت سوریه هدف قرار دادند.

منابع سوری همچنین اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با چند موشک این ساختمان را هدف قرار داده است. ساختمان مذکور در نزدیکی منطقه «الشیخ سعید» المزه قرار دارد.

ساختمان‌های ۱۴ گانه در محله «الشیخ سعید» دمشق در نزدیکی اتوبان المزه و نزدیک سفارت ایران قرار دارد. این منطقه در قلب دمشق و یک منطقه کاملا مسکونی و غیرنظامی است. منابع سوری اعلام کردند که سه واحد مسکونی در یکی از ساختمان‌های این محله هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

۷ شهید و ۱۱ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی

وزارت دفاع سوریه شامگاه سه‌شنبه به صورت رسمی بیانیه‌ای منتشر کرد و خبر داد که رژیم صهیونیستی با سه موشک از سمت جولان اشغالی به دمشق حمله کرده است.

وزارت دفاع سوریه گفت: دشمن یکی از ساختمان‌های مسکونی و تجاری را در منطقه پرجمعیت «المزه» دمشق هدف قرار داد که در پی آن هفت غیرنظامی از جمله کودکان و زنان به شهادت رسیدند و ۱۱ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

این نهاد سوری خبر داد که خسارت‌های مادی به ساختمان‌های اطراف این منطقه وارد شده است و تلاش برای نجات کسانی که در زیر آوار گرفتار مانده‌اند، همچنان ادامه دارد.

انفجار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار