مدیر امور برق راسک گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۷ طرح توزیع برق در این شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۲ طرح دیگر نیز آغاز شد.

اخترعلی دهانی  اظهار کرد: ۷.۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۱۷ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم پروژه‌های بهره‌برداری شده راسک با اعتبار بیش از ۱۲۴ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: با افتتاح این پروژه‌ها ۸۴۰ خانوار این منطقه از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شدند.

مدیر امور برق راسک گفت: ۱۲.۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ضعیف و ۳۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم عملیاتی پروژه‌های اجرایی شده این امور است.

وی افزود: این پروژه‌ها در قالب برق رسانی، احداث، اصلاح و توسعه شبکه برق است.

افتتاح و کلنگ زنی‌۲۷۹ طرح توزیع برق در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۲۷۹ طرح توزیع برق با اعتباری بیش از هشت هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال گرامیداشت هفته دولت در این استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

محمد رئیسی  اظهار کرد: ۱۹۸ طرح توزیع برق در بخش‌های توسعه، اصلاح، برق‌رسانی، روشنایی و مسکن ملی طی این مدت افتتاح و عملیات اجرایی ۸۱ پروژه دیگر نیز آغاز خواهد شد.

وی به حجم عملیات پروژه‌های قابل افتتاح اشاره کرد و افزود: ۶۶۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۵۱۰ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم تجهیزات احداث شده پروژه‌های افتتاحیه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در ادامه به حجم عملیاتی طرح‌های آماده عملیات اجرایی این شرکت در هفته دولت اشاره کرد و گفت: ۶۰۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۷۷ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم در نظر گرفته شده برای اجرای طرح‌های آماده عملیات اجرایی است.

برچسب ها: توزیع برق ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار