مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه االنبی گفت: آیین کلنگ زنی ساخت ۲ مدرسه یک‌کلاسه روستای حسن آباد زرآباد و الله آباد کنارک با مشارکت بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی (س)، بانک گردشگری و اداره کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان آغاز شد.

فائض فرخی  اظهار کرد: این بنیاد در سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان ۳۲ مدرسه ساخته و چندین مدرسه در حال ساخت دارد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف این بنیاد، کمک به آموزش در مناطق محروم و روستایی کشور است، افزود: از مجموع مدارس احداث شده توسط بنیاد این مدارس در شهرستان‌های جاسک، حاجی آباد استان هرمزگان و استان کرمان و سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی (س) از راهبرد هیات امنا گروه مالی گردشگری مبنی بر ساخت ۱۰۰ مدرسه توسط این بنیاد در کشور خبر داد و افزود: این بنیاد همچنین ۲ سالن ورزشی چندمنظوره به مساحت ۹۰۰ مترمربع در استان‌های هرمزگان و کرمان احداث و یک زمین ورزشی در استان هرمزگان تحویل داده است.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت‌های انجام شده با حمایت و کمک بانک گردشگری بوده است، از تمام نیرو‌های شاغل در گروه مالی گردشگری و همچنین بانک خواست همچون گذشته کمک‌های خود را برای امور مختلف خیریه بنیاد شامل مدرسه سازی و آزادی زندانیان دامه داده و همچنین قلک‌ها هم برای اعطای کمک آماده است.

فرخی ادامه داد: تامین جهیزیه به نیازمندان، تحت پوشش قرار دادن بیش از ۲۰۰ معلول در ۲ مرکز کرمان و جیرفت قسمتی دیگر از اقدامات این بنیاد است.

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان در هر سال با برپایی سفره مهربانی توانسته ایم خدمتی به نیازمندان کرده و فقط در ماه رمضان سال گذشته در این مورد حدود ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی (س) گفت: برای مهرماه سالجاری برنامه ریزی شده که در مناطق محروم لوازم التحریر دانش آموزان را همانند سال‌های گذشته فراهم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار