فرماندار زرآباد گفت: زیرسازی و آسفالت پنج روستای اسماعیل چات، همت آباد، گرکان، بندینی و درک این شهرستان با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال با بهره مندی ۹۰۰ خانوار آغاز شد.

کورش محمدی  اظهار کرد: علاوه بر طرح‌های یاد شده همچنین هفت طرح عمرانی و ورزشی در زرآباد افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی تصریح کرد: رفع افت ولتاژ و توسعه شبکه برق تعدادی از روستا‌های شهرستان زرآباد با اعتباری بیش از ۵۶ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان بود.

فرماندار زرآباد ادامه داد: چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای تنبلان بخش کاروان نیز با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد ریال نیز به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه شهرستان زرآباد در حوزه ارتباطات نیازمند توجه ویژه است در سیل چهار ماه پیش به مدت چهار روز خطوط ارتباطی زرآباد قطع و خدمات رسانی با کندی صورت می‌گرفت، تصریح کرد: متاسفانه پس از سیل نیز هر هفته شاهد قطعی مکرر خطوط ارتباطی در زرآباد بودیم و این موضوع باعث گلایه مندی مردم این شهرستان شده است.

محمدی به کندی اینترنت در زرآباد اشاره کرد و افزود: اگر خط پشتیبان از سوی هرمزگان برای این شهرستان تعریف شود دیگر هیچ وقت شاهد قطعی خطوط ارتباطی نخواهیم بود.

وی بیان کرد: محلات ضلع جنوبی شهر زرآباد و بسیاری از روستا‌های بزرگ این شهرستان از جمله همت آباد، گرکان، شهردر و چند روستای دیگر نیازمند احداث سایت هستند و متاسفانه هر هفته شاهد قطعی فیبرنوری در نوار ساحلی شهرستان زرآباد هستیم که می‌طلبد، فیبرنوری آن زمینی شود تا دیگر شاهد هیچ قطعی نباشیم.

فرماندار زرآباد افزود: باتوجه به اینکه راه اندازی گمرک در زرآباد نیازمند فیبر نوری است می‌توان از طریق ارتباط رادیویی این مشکل را رفع کرد تا بزودی گمرک این شهرستان راه اندازی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار