رییس پلیس راه شمال سیستان وبلوچستان از تصادف دو دستگاه خودرو با یکدیگر در محور خاش به زاهدان، کیلومتر ۳۵ با چهار نفر کشته و یک نفر زخمی خبر داد.

سرهنگ مهدی خمر رئیس پلیس راه شمال استان  بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی بین دو دستگاه خودرو سواری پراید و پژو پارس در محور خاش به زاهدان مطلع که بلافاصله کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی و آتش نشانی در محل حاضر شدند.

 وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد، خودروی سواری پژو پارس که از مسیر زاهدان به خاش در حال طی مسیر بوده با خودرو سواری پراید که در حال گردش عرض جاده بوده برخورد و خودرو سواری پراید دچار حریق میگردد که متاسفانه در این حادثه سه نفر از سرنشینان سواری پژو پارس و یک نفر از سرنشینان سواری پراید در صحنه فوت و یک نفر از سرنشینان سواری پراید مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل میگردد.

رئیس پلیس راه شمال استان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان پلیس راه عدم رعایت حق تقدم توسط راننده سواری پراید عامل این تصادف بوده خاطرنشان کرد: رانندگان با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از هرگونه عجله و شتاب بي مورد پرهيز کنند تا شاهد اينگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشيم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار