فرماندار خاش گفت: در گرامیداشت هفته دولت امسال، ۵۸ طرح در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب گل صالحی با گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از حضور ملت بزرگ ایران در ۲ مرحله از انتخابات تیرماه امسال و تشکیل دولت وفاق ملی با همکاری، دولت، مجلس و ارکان نظام اسلامی بیان کرد: برای اجرای این طرح‌ها حدود یک هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
 
 وی افزود: طرح‌های یادشده شامل ۲۰ طرح عمران شهری شهرداری خاش، پنج طرح هادی روستایی و مسکن، ۱۲ طرح آموزشی و ورزشی مدارس، ۲ وبگاه همراه اول و ایرانسل، سه طرح کشاورزی و دامی، سه طرح برق‌رسانی، هشت طرح تأمین آب آشامیدنی روستایی و عشایری و پنج طرح خدمات محرومین کمیته امداد امام خمینی خاش هستند.
 
 این مقام مسئول ادامه داد: همچنین در این ایام چند طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود که مهم‌ترین آنها کلنگ‌زنی راه ارتباطی پلیس‌راه به چاه سالار و ایجاد میدان عرضه میوه و تره‌بار خاش هستند.
 
وی گفت: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، اجرای متنوع برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، انجام دیدارهای مردمی و قدردانی از مدیران و کارکنان نمونه ادارات و نهاد از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در شهرستان خاش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار