پلیس راهور استان از تمهیدات ویژه ترافیکی پلیس راهور در روز اربعین حسینی (ع) در زاهدان خبر داد.

سرهنگ محمد علی بزی  ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی عابران و بالاخص عزاداران حسینی جا مانده از پیاده روی اربعین جهت جلوگیری از حوادث ترافیکی روز اربعین اقدام به تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی در محدوده مراسم پیاده روی اعمال خواهد کرد.

سرهنگ بزی در ادامه بیان داشت: با توجه به برگزاری مراسم پیاده روی از میدان امام حسین از جنوب به شرق، میدان امام حسین به طرف میدان یادگار امام، بلوار شهید سردار سلیمانی از ابتدای میدان امام حسین تا انتهای بلوار امام خمینی عدم رفت و آمد، محدودیت و تمهیدات ترافیکی اتخاذ خواهدشد.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: رانندگان محترم جهت جلوگیری از انسداد مسیر بازگشت و نظم بخشی به پارک خودرو‌ها و حداقل رساندن مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور از تردد و پارک در محدوده تمهیدات ترافیکی خودداری کنند.

این مقام مسئول درپایان گفت:رانندگان باصبر و حوصله بیشتری رانندگی کرده طوری برنامه ریزی کنند که مجبور به عجله وشتاب در رانندگی نشوند ونهایت همکاری را با ماموران مستقر در معابر داشته باشند.

 

برچسب ها: پلیس راهور ، اریعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار