مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: یک‌هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سایت آرمانشهر همزمان با گرامیداشت هفته دولت امسال افتتاح و تحویل متقاضیان می‌شود.

عطاء اله اکبری اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهدای خدمت بویژه آیت الله رییسی، مسیر خدمتگزاری صادقانه تا پای جان تبیین شود و آحاد جامعه را از خدمات صورت گرفته آگاه ساخت تا نسل جوان قدر مجاهدت‌ها و تلاش‌های دولت برای رفاه مردم و آبادانی کشور را بهتر درک کند.

وی در خصوص پروژه‌های قابل بهره برداری و کلنگ زنی این هفته عنوان کرد: همزمان با هفته دولت علاوه بر افتتاح واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان عملیات آماده سازی سایت ۷۹ هکتاری میرجاوه با اعتبار حدود یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود تا گامی ارزنده در راستای تامین مسکن شهروندان این شهرستان مرزی استان برداشته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین آغاز عملیات کف سازی سایت آرمانشهر زاهدان بطول ۲۷ هزار متر مربع و با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح این اداره کل در هفته دولت است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش این اداره‌کل با اجرای طرح بازآفرینی شهری خلق فضا‌ها و مکان‌های شهری با هدف فراهم کردن امکان کار و زندگی استاندارد برای شهروندان است، گفت: در این ایام کلنگ ایستگاه آتش نشانی در محله حاشیه شهر خاش معروف به محله هواشناسی در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع و با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال آغاز شده و نخستین پیشخوان کتاب در محله حاشیه شهر زاهدان نیز به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار