فرماندار تفتان گفت: زمینه فروش بلیط قطار از طرق سامانه راه آهن و نیز به صورت حضوری پس از پیگیری‌های مستمر با مدیرکل راه آهن جنوب شرق در ۲ ایستگاه میرآباد، دهپابید این شهرستان فراهم شد.

علیرضا شهنوازان گفت: جهت رفاه حال مردم شهرستان تفتان فعالیت ۲ ایستگاه قطار میرآباد، دهپابید به مرکز استان و شهرستان خاش پس از وقفه‌های طولانی از سر گرفته شد.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه مردم تفتان، لایق بهترین‌ها هستند سعی داریم با افرایش ایستگاه‌های باربری و مسافری زمینه آسایش شهروندان را فراهم کنیم.

فرماندار تفتان ادامه داد: با راه اندازی قطار مسافربری خاش - زاهدان، مردم این شهرستان نیز می‌توانند به جای رفتن در جاده پر خطر این ۲ شهر، سوار قطار شوند و سفر امن‌تری را تجربه کنند؛ چرا که این مسیر از خطرناک‌ترین و پر تصادف‌ترین مسیر در کشور با توجه به اعلام پلیس راهور بوده است.

وی افزود: با این قطار مشکل رفت و آمد، کرایه و ترافیک جاده‌ای در مسیر تفتان - زاهدان کم می‌شود و این قطار همه روزه صبح از خاش به سمت دهپابید و میرآباد زاهدان حرکت می‌کند و با طی مسیری حدود کمتر یک ساعت و نیم به مقصد می‌رسد و این قطار مجدد همان روز به سمت خاش در حوزه شهرستان تفتان میرآباد و دهپابید توقف دارد.

شهنوازان اظهار کرد: آن دسته از مردم که نتوانسته اند، بلیط تهیه کنند هم می‌توانند مستقیم به ایستگاه رفته و سوار قطار مسافربری شوند.

وی گفت: اقتصاد شهری، روستایی و توسعه هر شهرستان نیازمند نگاه تخصصی مسوولان ارشد و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار