مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: بهره برداری از آب‌شیرین‌کن شهدای خدمت طرح ماندگار و بزرگ نمونه بارز و کاملی از همدلی در استان است.

علیرضا قاسمی  در جریان بازدید نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان از آب‌شیرین‌کن شهدای خدمت در سه‌راهی دشتک به ارائه توضیحاتی در خصوص تمامی اجزای اجرایی طرح اضطراری در این منطقه شامل چاه‌های حفر شده، خطوط انتقال آب، برق، ایستگاه پمپاژ و پست برق پرداخت.

وی افزود: اجرای طرح اضطراری و احداث آب‌شیرین‌کن شهدای خدمت، در پی از دست دادن ذخایر آبی چاه نیمه‌های سیستان عملیاتی شد که کاهش دغدغه مردم و نگرانی تأمین آب در شرایط بحرانی، از جمله برکات اجرایی شدن این طرح است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: هم اکنون با توجه به ذخیره مطلوب آبی در چاه‌نیمه‌ها، این طرح در راستای ارتقای کیفیت آب استحصالی از چاه‌های حرمک، شیله و هامون هیرمند برای تامین آب شهر زاهدان با ظرفیت مشخص در مدار بهره‌برداری قرار دارد.
وی ضمن تشکر از زحمات جهادی و همراهی استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل گمرک، مدیران صنعت برق و آب و مدیرکل راه و شهرسازی استان در اجرای طرح اضطراری آبرسانی به زاهدان و منطقه سیستان، گفت: این طرح ماندگار و بزرگ نمونه بارز و کاملی از همدلی در استان بود.
قاسمی با بیان اینکه این طرح یادگارِ ماندگار شهید رئیسی است، اظهار کرد: حل مشکل آب زاهدان و سیستان از اولویت‌های وزارت نیرو، شرکت مهندسی و دغدغه رئیس جمهور شهید بود به طوریکه روند پیشبرد طرح به صورت هفتگی بررسی و پیگیری‌های لازم جهت رفع موانع اجرای آن با جدیت انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار