فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: در هفته دولت امسال ۱۸۴ پروژه و طرح با اعتباری بالغ بر ۴۷۱ میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهد شد.

علی ولایتی‌پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و خدمت بیان کرد: هم‌زمانی هفته دولت امسال با استقرار دولت چهاردهم و تشکیل کابینه وفاق ملی بیانگر تداوم راه شهدای دولت و خدمت در خدمت خالصانه و جهادی دولتمردان به ملت ایران است.
 
 فرماندار ویژه زابل با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاورد‌های نظام و دولت برای مردم است، افزود: دولت مردمی ایران قوی از زمانی که مسئولیت اجرایی کشور را برعهده گرفت تلاش کرد تا با اقدامات و عملکرد‌ها امیدآفرینی را در میان مردم احیا و تقویت کند.
 
 ️وی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۸۴ طرح عمرانی، بهداشتی، درمانی، کشاورزی، دامپروری، شیلات، خدماتی و اشتغال‌زایی در هفته دولت امسال با اعتباری بالغ بر ۴۷۱ میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان کلنگ‌زنی، افتتاح و مورد بهره‌برداری مردم شریف زابل قرار خواهد گرفت.
 
 ️وی افزود: امروز روز اول کاری عملی دولت چهاردهم است که آن را به فال نیک می‌گیریم. امیدواریم دولت چهاردهم و وزرایی که رأی اعتماد گرفتند، در مسیر راه شهید رئیسی که همه به وجودشان افتخار می‌کنیم، حرکت کرده و فعالیت کنند و بیش‌ازپیش موفق باشند.
 
 ️ولایتی پور تصریح کرد: این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۳۳۳ نفر به‌صورت مستقیم را در بردارد و قریب ۱۰۸ هزار و ۶۴۹ خانوار در حوزه سیستان از این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد.
 
وی با بیان اینکه فرمانداری ویژه شهرستان زابل در تلاش است در مسیر شفافیت و صداقت گام برداشته و اقدامات خود را با صداقت به مردم معرفی کند، خاطرنشان کرد: برخی از طرح‌های قابل افتتاح شهرستان زابل در هفته دولت شامل کلنگ‌زنی توسعه شبکه فاضلاب شهر زابل، افتتاح مرکز سل امام رضا (ع)، افتتاح ۱۲۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، افتتاح پروژه کمربندی بنجار، کلنگ‌زنی پروژه عظیم گازرسانی به روستا‌های شهرستان، پروژه جهاد آبرسانی به روستاها، افتتاح آسفالت معابر و اجرای طرح هادی روستا‌ها است.
 
 وی گفت: دیدار با خانواده شهدا، میز‌های خدمت و نشست‌های پرسش‌وپاسخ با مردم در نماز‌های جمعه شهر‌ها و روستاها، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هفته دولت، برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از کارمندان دولت از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار