فرماندار تفتان گفت: جهت رفاه حال مردم شهرستان تفتان دو ایستگاه قطار میرآباد، دهپابید به مرکز استان و شهرستان خاش پس از مدت‌ها وقفه به سرانجام رسید.

علیرضا شهنوازان بیان کرد: مردم شریف شهرستان تفتان لایق بهترین‌ها هستند و سعی در آن است که ایستگاه‌ها بیشتر شود و خبر خوب این دو ایستگاه این است که قطار مسافربری خاش - زاهدان پس از راه‌اندازی مستقیم به مقصد زاهدان بود؛ اما اکنون مردم شهرستان تفتان می‌توانند به‌جای رفتن در جاده پر خطر این دو شهر، سوار قطار شوند و سفر امن‌تری را تجربه کنند؛ چرا که این مسیر از خطرناک‌ترین و پرتصادف‌ترین مسیر در کشور باتوجه‌به اعلام راهور بوده است.
 
 وی افزود: این قطار همه‌روزه صبح از خاش به سمت دهپابید و میرآباد زاهدان حرکت می‌کند و با طی مسیری حدود کمتر یک ساعت و نیم به مقصد می‌رسد، این قطار مجدداً همان روز به سمت خاش در حوزه شهرستان تفتان میرآباد و دهپابید توقف دارد.
 
 این مقام مسئول عنوان کرد: آن دسته از مردم که نتوانسته‌اند بلیت تهیه کنند هم می‌توانند مستقیم به ایستگاه رفته و سوار قطار مسافربری شوند.
 
وی گفت: اقتصاد شهری، روستایی و توسعه هر شهرستان نیازمند نگاه تخصصی مسئولان ارشد و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از خدمات ماندگار نظام تشکر کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار