رییس فدراسیون تکواندو با بیان این‌که «کیمیا علیزاده» ملی‌پوش سابق تکواندوی ایران می‌تواند به ایران بازگردد، گفت: دوستان ضمانت کرده‌اند هیچ مشکلی برای او به وجود نیاید.

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو در پاسخ به سوالی مبنی‌بر این‌که "آیا کیمیا علیزاده راه بازگشت به ایران را دارد یا خیر؟ "، گفت: ایشان هیچ مشکلی برای بازگشت ندارد. صحبت‌ها در این‌باره انجام شده و من خودم با دوستان صحبت کرده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که "آیا دوست دارید او بازگردد؟ "، خاطرنشان کرد: همه‌ی ایران دوست دارند او برگردد. ما هم همین‌طور. او از خانواده خودمان است و دوست داریم برگردد چه برای ایران بازی کند یا نکند. البته، چون برای کشور دیگری بازی کرده، اگر هم به ایران برگردد از لحاظ قانونی نمی‌تواند برای ایران مبارزه کند.

وی تصریح کرد: هر تکواندوکاری که برای تیم ملی کشور دیگری بازی کند، برای ۲ سال نمی‌تواند برای کشوری مبارزه کند و اگر در المپیک بازی کند، برای ۳ سال نمی‌تواند. او هم برای ایران تا ۳ سال نمی‌تواند بازی کند. البته بحث ما اصلا بازی کردن یا نکردن ایشان نیست.

ساعی تاکید کرد: دوستان این اجازه را می‌دهند که بیاید و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد.

وی در پاسخ به این سوال که "آیا این موضوع را ضمانت می‌کند؟ "، خاطرنشان کرد: بله با ضمانت بنده. ما هم این ضمانت را از جای دیگر گرفته‌ایم. دوستان همه واقعا نظرشان مثبت است و همه دوست دارند برگردد. انتظار این را هم ندارند که بازی کند، چون کشور خودش است و می‌تواند بدون هیچ مشکلی بازگردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار