به مناسبت روز پزشک در مراسمی از ۲۸ پزشک پیشکسوت و نمونه بیمارستان شهید محلاتی تبریز تجلیل شد.

رییس بیمارستان شهید محلاتی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با رونمایی از نشان درجه یک عالی کشور توسط این مرکز درمانی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:این بیمارستان با همت همه کارکنان این مرکز به ویژه پزشکان حاذق، رتبه درجه یک عالی اعتبار بخشی بیمارستان‌های کل کشور را در بین یک هزار و ۳۵ مرکز درمانی را کسب کرد.

دکتر هادی با بیان اینکه بیمارستان شهید محلاتی تبریز تنها مرکز درمانی منطقه شمال غرب کشور است که بسته کامل خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند افزود: این مرکز دارای بزرگترین بخش زنان و مامایی در شمال غرب کشور، تنها مرکز دارای دستگاه سونوگرافی سه بعدی بوده و بخش دیالیز آن با تعداد ۲۰ تخت فعال به صورت سه نوبته و به طور رایگان برای بیماران ارایه خدمات می‌کند.

وی با اعلام اینکه ۳۰۰ پزشک ماهر و اخلاقمدار در این بیمارستان در تخصص‌های مختلف خدمات می‌دهند گفت: امروز از ۲۸ پزشک نمونه تجلیل شد و بعد از ایام ماه صفر با حضور پزشکان و مسئولان کشوری جشن بزرگ اخذ رتبه برتر بیمارستان‌های کل کشور برگزار خواهد شد.

رییس سازمان نظام پزشکی تبریز و شورای هماهنگی آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه سازمان نظام پزشکی تبریز بیش از ۱۰ هزار عضو دارد گفت:رابطه بین پزشک و بیمار رابطه مقدس و مهمی است و اعتماد بین پزشک و بیمار بسیار حائز اهمیت است.

دکتر صادق پور  به پیشرفت علم پزشکی بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:امروز نه تنها در حوزه تربیت پزشک خودکفا شده‌ایم بلکه در بسیاری از تخصص‌های پزشکی در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

برچسب ها: پزشکان ، علم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.