رئیس پلیس راهور تبریز از توقیف بیش از ۳ هزار خودروی متخلف در این شهرستان خبر داد.

 جهانگیری گفت:روزانه بیش از ۱۴ هزار تخلف رانندگی در تبریز ثبت می‌شود.

جهانگیری اظهار داشت: در راستای ارتقای انضباط ترافیکی در کلان‌شهر تبریز پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی با برنامه‌ریزی هدفمند و با شناسایی نقاط پر ترافیک و نیز علل و عوامل ترافیک نسبت به استقرار عوامل نیروی انسانی، استفاده حداکثری از توان عملیاتی تجهیزات الکترونیکی به شهروندان ارائه خدمات می‌دهد.

وی تصریح کرد: پلیس راهور با استفاده از ۹ دستگاه خودروی سیار دارای دوربین ثبت تخلف، ۴ دستگاه جرثقیل حمل خودرو و نیز بهره‌گیری از ظرفیت دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف ثابت در معابر پرسرعت و تقاطع‌های مهم شهر ضمن اعلام به موقع مشکلات ترافیکی و گره‌های لحظه‌ای ایجاد شده در اثر تصادف یا تخلفات رانندگی در راستای مدیریت بهتر ترافیک روزانه اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: در سطح کلان‌شهر تبریز روزانه بیش از ۱۴ هزار تخلف رانندگی توسط افسران آموزش دیده پلیس راهور شناسایی و مطابق جدول جرایم رانندگی اعمال قانون می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز ضمن تشکر و قدردانی از همکاری رانندگان قانونمند و کاربران ترافیکی خاطرنشان کرد: از ابتدای تابستان امسال بیش از ۳ هزار دستگاه خودروی متخلف که در محل غیرمجاز توقف و موجب سد معبر شده بودند با استفاده از جرثقیل به توقفگاه ایمن منتقل و از طریق سامانه‌های پلیس راهور اطلاع‌رسانی لازم به مالکین انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.